Які основні драйвери бізнесу та чому МЕДІА також бізнес – топ-тези з PR-фестивалю

Автор статті: Наталя Улинець

Запуск бренду – складний процес, що передбачає виконання чималого алгоритму дій. В Україні реально побудувати якісну і прибуткову власну справу. Потрібно зважати на комунікацію серед конкурентів та партнерів у сфері діяльності. Медіа відіграють зовсім не останню роль у становленні цієї комунікації B2C, і пам’ятайте, медіа — це теж бізнес. Однак, бізнес не має плекати ілюзій про те, що медіа мають ним цікавитись. Пропонуємо вам резюме із панельної дискусії: «Як бізнесу зацікавити ЗМІ корпоративними новинами» із XVII міжнародного PR-фестивалю.

———

Релізи не працюють. Співпраця із комерційним відділом  працює завжди. Медіа з компаніями все менше хоче працювати на рівні прес-релізів.

———

Бізнес і медіа готові бути партнерами.

Творити спільний контент і активно говорити один з одним. Треба домовлятись. Формувати співпрацю. Впроваджувати нативні проекти, до яких, до речі, вже більше готові ЗМІ, ніж український бізнес.

———

591c078829566-sabah-com-tr_1200

Ринок медіа розвивався до часу розвитку соціальних мереж.

Медіа втратили свою ексклюзивність донесення інформації до людей.

Сьогодні ЗМІ здебільшого комунікує із читачем через посередника  соціальні мережі.

———

Бізнес не має плекати ілюзій на те, що ним мають цікавитись медіа.

Бізнесом має цікавитись комерційний відділ медіа.

Лише висока експертність певних галузей чи окремих людей, або цифрові дані,  можуть бути корисними для контенту медіа.

———

5bd328a07ea2b

До іноземних медіа достукатись не так важко. Професійним піарникам це вдається. «Заїждженим» прес-службам  ні!

———

Потрапити із корпоративними новинами у стрічку новин можна.

Українськими виробниками, вітчизняними брендами  пишаються люди, а отже і медіа.

Аби не загнулось суспільство, українських виробників треба підтримувати.

———

ud3

Збереження, відновлення енергетики, екологічні та соціальні теми   основні інформаційні драйвери бізнесу.

———

Медіа  це також бізнес. Пам’ятайте!

Про спільні спец-проекти бізнес і медіа завжди можуть домовитись.

———

(Наталія Улинець, Євгенія Слободянюк,  тезові висновки із панельної дискусії: Як бізнесу зацікавити ЗМІ корпоративними новинами, XVII міжнародний PR-фестиваль, част.1.)