Як, розважаючи аудиторію, залучити клієнтів до компанії

Автор статті: Perfect PR

Дата публікації: 23 Лютого 2021

Люди втомлюються від серйозного контенту, тому компаніям час від часу корисно їх розважати. Крім того, лайтові інтерактивні матеріали, що залучають аудиторію до взаємодії, часто ефективніші за рекламні тексти і мають переваги, якими варто скористатися. 

Якщо ви колись відволікалися на тести чи інтерактивну інфографіку, де можна щось прокрутити, потицяти на піктограми і кнопочки, то ви розумієте, про що ми;) 

5_01

 

До того ж, за даними ЗМІ, тести — найефективніший інструмент для залучення аудиторії. Адже тести — це завжди кілька хвилин концентрованої уваги, виділені бренду. Що саме отримає компанія від такої взаємодії? Розповідаємо на прикладах.       

Аудиторія завжди прочитає назву компанії у матеріалі. А це означає зростання впізнаваності, бо ваш бренд — потрапляє в поле зору в найбільш читабельному типі контенту. Додатково аудиторія пригадає й про продукт чи послуги, які з вами пов’язані.     

Емоційна прив’язка до компанії. Зацікавлена контентом аудиторія весело проводить час, і тому цей настрій асоціюватиметься у неї з брендом, який запропонував таку розвагу. 

Донесення потрібного меседжу. Якщо в інтерактивний матеріал закласти певний меседж про продукт чи послугу компанії, то аудиторія зможе вибудувати потрібний зв’язок. Наприклад, якщо створити тест про те, який йогурт на сніданок вам більше підходить, то це може подати споживачам додаткову ідею для використання продукту — вживати йогурт зранку. 

Як приклад, агенція Perfect PR разом з ТМ «Галичина» та Bit.ua запустила тест: Що про тебе говорить твій одяг?, який пропонує читачам дізнатися, який спосіб життя підходить їм більше. 

Тест розважає і разом з тим у результаті пропонує різні варіанти і приємні ситуації для вживання продукції бренду, наприклад, «твій ранок починається з граноли і йогурту «Галичина», або «ввечері, після насиченого робочого дня, ти полюбляєш вмоститися зручніше на канапі з книжкою та склянкою Карпатського йогурту від «Галичини».   

Залучення нової аудиторії. Інтерактивний контент від бренду чи компанії може залучити читачів, які натрапили на цікавий тест, але раніше про компанію не чули й не користувалися її продукцією чи послугами. А це може стати гарним початком і приводом, щоб ознайомитися з ними.

З тесту Яка квартира підходить мені ідеально?, який агенція розробила разом з будівельною компанією «Ваш дім» та Ain.ua, як мінімум нова аудиторія дізнається про такого забудовника й розважиться, а як максимум — її може зацікавити конкретний стиль і планування житла, який компанія пропонує за результатами тесту. 

Також меседж у тесті «мати власний простір, куди хочеться повертатись після виснажливого робочого дня, де сім’ї буде затишно та безпечно, де можна збиратись родиною біля каміна чи влаштовувати пікніки з друзями» яскраво вимальовується в уяві й може створити асоціативну прив’язку до компанії.           

Поширення згадки про компанію чи бренд. Якщо тест чи інший інтерактивний матеріал цікавий, ним поділяться в соцмережах, надішлють друзям та знайомим. А більше поширень — це більше згадок про компанію і більша впізнаваність.

Серійність. Якщо створити цілу низку тематично пов’язаного інтерактивного контенту й анонсувати про це, аудиторія вже чекатиме на наступні матеріали. А це означає, що ви довше триматимете зв’язок з потенційними споживачами, які можуть стати вашими прихильниками. 

Як приклад, низка книжкових передбачень від ТМ «Галичина»: книжкові передбачення, фантастичні передбачення та передбачення до Хеловіну.

Колаборація з тематичним майданчиком. Якщо запартнеритися й опублікувати інтерактивний матеріал на платформі, якою користується саме ваша цільова аудиторія, це додасть компанії якісних контактів. Адже читачі вже цікавляться сферою чи продукцією, з якими ви працюєте, залишається тільки привернути до себе увагу.

Для того, щоб створювати дотепний, цікавий інтерактивний контент, потрібне не тільки гарне почуття гумору, а й глибоке знання своєї аудиторії і сформульована мета – який меседж та що корисного аудиторія повинна отримати у результаті.