Не завжди вдається попросити перезаписати озвучену фразу чи переглянути готовий відеосюжет перед його виходом. Тож ця комунікаційна інструкція допоможе підготуватиcя до незапланованих відеокоментарів.

- У будь-якій ситуації розмовляйте дипломатично, контролюйте емоції (емоційні вислови завжди можуть зіграти проти вас).
- Говоріть лаконічно і по суті, використовуйте тільки факти. Це убезпечить вас від ситуацій, коли для сюжету взяли не те, що ви мали на увазі чи хотіли сказати.
- Будуйте речення так, щоб вони були самодостатніми, навіть якщо їх вирвати з контексту. Думка в кожному реченні має бути завершена.
- Краще формуйте кожне речення так, щоб у ньому були відповіді на запитання: хто? що робить? коли робить? для чого робить? де робить?
- У кожному стратегічному реченні, наприклад про проекти компанії, плани чи інвестиції, вживайте назву своєї компанії.
- Всю розмову будуйте через призму компанії — її здобутків і позитивного впливу на розвиток регіону\міста\громади.
- На провокативні запитання, чутки, домисли відповідайте не запереченням чи виправданням, а позицією компанії. Наприклад:
— Кажуть, ви не маєте дозволу на це виробництво…
— “Компанія” — єдиний власник виробничих потужностей, який працює відповідно до вимог та отримав підтримку місцевого населення і влади, вся інформація про компанію відкрита і є на сайті.
Озвучте стратегічні меседжі, актуальні для компанії на цей час
Навіть якщо вас не запитували. Ця інформація може бути цікавою для медіа, а отже — це корисно й вам. Наприклад, згадайте про поточний статус компанії, її проекти, інвестиції, співпрацю з громадою, членство в асоціаціях чи інше.