Як ефективно презентувати свій бізнес на виставках

Автор статті: Тетяна Ворончук

Дата публікації: 21 Лютого 2020

Розповідати про власну продукцію чи послуги можна по-різному, і для цього є безліч дієвих інструментів і майданчиків: від корпоративного сайту і соцмереж до інформаційних матеріалів у медіа. Ми розповімо, чому не варто ігнорувати виставки і як використати їх по-максимуму.

52777696_2332213333676259_1331919635376766976_o

 

6 причин поїхати на виставку   

 

Профільні виставки та форуми виробників продукції чи послуг мають свої переваги перед онлайн-майданчиками, які зазвичай використовують для просування бізнесу. І переваги ці досить вагомі, особливо якщо бізнес — «молодий» або ж ви оновили продукцію чи представляєте стартап.

1.Просування з рук у руки

Виставки приваблюють клієнтів. Тому найголовніша перевага таких подій це унікальна можливість налагодити «теплі контакти». Адже саме на виставках можна безпосередньо поспілкуватися з потенційними споживачами, надати якомога більше інформації про бренд, продемонструвати продукт і всі його переваги, а також особисто відповісти на запитання. А це гарантовано забезпечить приємне перше враження про товар чи послугу.

2. Партнерство

Виставки це можливість налагодити ділові зв’язки й конструктивну співпрацю з партнерами та іншими підприємствами. Адже у результаті ви можете обмінюватися послугами і ресурсами. Часто профільні виставки відвідують інвестори, лідери думок та представники влади з певної сфери, з якими можна поспілкуватися у неформальних обставинах та налагодити дружні стосунки. 

3. База контактів 

Просіть залишити свої контактні дані кожного, хто поцікавився вашою продукцією чи послугами. Так ви зберете цілу базу для розсилок інформації про ваш бізнес і таким чином  залишитеся у полі зору потенційних споживачів та партнерів.  

4. Експертні коментарі у ЗМІ

Ще одна перевага участі у виставках контакти з профільними медіа, які читає саме ваша цільова аудиторія, а інколи навіть дуже концентрована (окрім споживачів лідери думок, інвестори, влада). Журналісти спеціалізованих видань формують власний контент на основі спеціалізованих подій, а тому будуть зацікавлені в експертних коментарях учасників виставки щодо розвитку галузі чи особливостей продукції. Не варто втрачати шанс отримати згадку про продукт чи послугу у медіа. А можливо навіть нагоду потрапити до бази експертів ЗМІ.   

5. Оцінка конкурентів

І, як бонус, на виставках автоматично з’являється можливість оцінити своїх конкурентів, щоб у майбутньому скоригувати ділову стратегію або ж переконатися, що ви таки лідер галузі і рівнятися мають на вас.

6. Інформаційний привід

Участь у виставці — це завжди промоція бізнесу і готовий інформаційний привід, який вдало використає піарник.      

 

Як виділитися серед конкурентів

 

Більше можливостей скористатися всіма перевагами профільних виставок буде у того, хто серед десятків чи сотень учасників зможе привернути увагу до свого бренду. Особливо, якщо це масштабна виставка, адже зосередитися на кожному стенді у відвідувачів просто не буде можливості. В такому разі у нагоді стануть креативні інструменти і технології.    

Стильна фотозона 

Виставковий стенд приверне до себе увагу, якщо «розповість» про ваш бізнес ще до того, як відвідувач встигне прочитати про продукцію чи послуги з вашого пресволу. Створіть відповідний антураж для галузі, яку представляєте. Але без фанатизму! Використайте привабливі фотогенічні деталі та перетворіть ваш стенд у стильну фотозону. 

Місце для перемовин

Невеличкий столик і кілька стільців — це стратегічний куточок презентації. Подбайте про розміщення у межах стенду невеличкої зони для перемовин, куди можна запросити всіх, хто виявив цікавість до вашого бізнесу. Тут зручно обговорювати деталі співпраці чи відповідати на запитання.     

Інтерактив

Якісно доповнять презентацію бізнесу інтерактивні елементи. Дайте можливість учасникам виставки випробувати вашу продукцію в дії (звісно, якщо ви не виробник комбайнів), спробувати на дотик, оцінити смак (якщо виготовляєте готові харчові продукти), можете навіть провести розіграш серед відвідувачів.    

3D-голограма та віртуальні екскурсії

Не тільки захоплять увагу та додадуть трендовості презентації, а й особливо стануть у нагоді, якщо вашу продукцію і послуги неможливо спробувати на дотик чи «перенести» у виставкову залу. Пара VR-окулярів і відео у форматі 360 можуть зібрати цілу чергу охочих зануритися у віртуальну реальність, зрежисовану вами.  

e7325uk-1-90e1-zgxz

Не варто брати участь абсолютно у всіх виставках іноді витрачений час і зусилля можуть бути неспіврозмірними з очікуваними результатами. Основними показниками оцінки ефективності профільної події можуть бути масштаб чи участь у виставці лідерів думок із галузі.