Топ-7 кейсів 2019 року від Perfect PR

Автор статті: Ревіде Зіятдінова

Дата публікації: 30 Грудня 2019

Цей рік запам’ятався багатьма яскравими комунікаційними кейсами. Політичні роз’яснювальні кампанії нарешті ставали цікавими та навіть вірусними, різні галузі переплітались для спільних проектів, соціальні кейси були гучними і креативними. 

Читайте у цій добірці кейси, які найбільше запам’ятались спеціалістам Perfect PR.

 

Оля Лех

Заступниця CEO Perfect PR

«Манту мочити можна, а Супрун — ні!» 

Потужна роз’яснювальна кампанія тепер вже екс-міністра охорони здоров’я України Уляни Супрун є беззаперечно кращим комунікаційним кейсом 2019 року. Усі зі захватом спостерігали те, як SMM-команда Уляни Супрун руйнує міфи про здоров’я. 

Ба більше, вони зруйнували міф: щоб бути відомим урядовцям потрібно постійно бути на ТБ. Натомість створили комунікаційну платформу у своєму Facebook із чверть мільйонною аудиторією. Відтак пости Уляни Супрун були популярними інформаційними приводами для журналістів, ставали новинами на всеукраїнських ЗМІ та навіть цитувалися в прямих ефірах. 

Всі ми пам’ятаємо, що гумор в медіа працює, отож завдяки ньому Супрун вдалося привернути увагу до доказової медицини та популяризувати критичне мислення. Деякі такі пости взагалі стали народними мемами.  

Просвітницька кампанія міністра здорової людини (саме так ознаменували Уляну Супрун) без чиновницьких канцеляризмів, без реклами, а лише живими репостами — це яскравий приклад урядової комунікації 2.0.

1109323

 

Тетяна Ворончук

PR-спеціалістка

«Благаю, живи! Безпека на дорозі»
Масштабний проект задля підвищення безпеки на дорогах від мережі АЗС «ОККО». У кількох містах України всім охочим водіям і пішоходам було запропоновано пройти спеціально розроблений VR-тест, який демонстрував, до чого може призвести користування мобільним телефоном — перегляд інтернет-сторінок — під час руху. До цієї акції долучилося кілька мільйонів українців.

Раніше компанія впровадила кампанію «Здай заглушку — обери життя», щоб привернути увагу до використання ременів безпеки й дитячих автокрісел. У результаті із зібраних заглушок було виготовлено арт-об’єкт — автокрісло.

Також проект «ОККО» з безпеки на дорогах увійшов до двадцятки кращих КСВ-програм серед українських компаній.

 

Наталя Туркевич

PR-спеціалістка

«Деякі люди нізащо не мали народитися» — образ Путіна став «обличчям» рекламної кампанії контрацептивів.

Бразильська студія Platinum Studio створила рекламу контрацептивів зі слоганом «Деякі люди нізащо не мали народитися». У головній ролі студія використала образи світових політиків, які замкнені й не можуть вибратись із презервативу. Зокрема, нещодавно студія розмістила зображення рекламного постера із Путіним на своїй сторінці у Facebook. На ньому політик зображений всередині контрацептиву в сорочці, піджаку та штанах для занять дзюдо.

medium

Президент Росії не перший політик, образ якого студія використала для подібної хайпової реклами. Раніше художники студії використали образ лідера Північної Кореї Кім Чен Ина та образ президента США Дональда Трампа одразу через декілька місяців після обрання його на президентський пост.

Світові політичні лідери часто стають жертвами карикатур чи провокативних зображень, інколи — навіть героями чи антигероями рекламних кампаній. Нещодавно журнал The Week зібрав президентів, прем’єрів та інших впливових осіб світу на підсумковій обкладинці  року журналу: Трамп, Зеленський, Путін, Борис Джонсон, Грета Тунберг та багато інших  стали героями фінальної обкладинки The Week — обличчя 2019.

 

Андрій Бурда

PR-спеціаліст

«Своє тіло це теж мистецтво»

Київський фітнес-клуб BODYART / FITNESS до свого 6-річчя створив цифрову виставку «Мистецтво Фітнесу». Цікава вона тим, що зроблена за мотивами відомих полотен художників. 

За задумом, фітнес схожий на мистецтво. На думку організаторів, митцем є кожна людина, що відвідує тренування. І разом із тим, ця ж людина є власним полотном, фарбами, пензлем. А у фітнесі ми творимо самих себе. Власне, поєднати зал та високе мистецво у такому концепті- це круто.

Уся виставка є віртуальною це лендінг на сайті фітнес клубу.  Виставку «Мистецтво Фітнесу» створили у маркетинговому агентстві POPEL Agency.

На виставці представлені роботи, створені за мотивами картин «Над містом» Марка Шагала, «Танець» Анрі Матісса та «Дівчинка на кулі» Пабло Пікассо. Всі ці картини цифрової виставки об’єднані темою фітнесу.

 

Євгенія Слободянюк

PR-спеціалістка

«Не вішай ярлики!»

«Спитай мене, коли я вийду заміж», «Сама собі олігархиня», «Моя краса не на поверхні», –  з такими написами випустили капсульну колекцію жіночих футболок весною 2019 року у межах проекту «Не вішай ярлики». Це спільна ініціатива Фонду Олени Пінчук та платформи українських брендів «Всі. Свої». Мета проекту змінити ставлення до жінок в Україні.

Ідея ініціативи базується на важливих трендах сучасного життя: бодіпозитиву, фемінізму та неприпустимості об’єктивізації жіночого тіла. Завдяки актуальній темі та гарній комунікації, проект набув популярності, про нього багато писали у медіа та в соцмережах. 

Проект мав кілька інформаційних хвиль: 

конкурс серед дизайнерів, у якому перемогла ідея футболок благодійного фонду «Друзі музею» у партнерстві з Одеським художнім музеєм. 

флешмоб #НеВішайЯрлики. Учасників просили розмістити своє фото чи відео в футболці з колекції «Не вішай ярлики!» та історію із власного життя щодо гендерних стереотипів. У ньому взяло участь багато відомих та успішних жінок.

Презентація проекту, під час якої відбувся показ футболок. Учасницями показу стали відомі та успішні українки, серед яких були телеведуча Яніна Соколова, народний депутат України Олена Сотник та інші.

2-1

 

Ревіде Зіятдінова

PR-спеціалістка

Життєлюби проти ейджизму

В 2019 році в Україні вперше у найбільшому модному показі країни взяли участь моделі 55+. Яскраву та стильну колаборацію зробили Ukrainian Fashion Week та український фонд Життєлюб.

Життєлюби представили колекцію дизайнера Марини Рибалко STAR. 

З ейджизмом можна боротись різними шляхами, проте вийти та показати публічно, що у одній з найконкурентніших галузей, в якій вік грає не останню роль, кордони існують лише у свідомості окремих людей, дуже сміливо. Проект мав багато публікацій у фешн, лайфстайл та загально-суспільних медіа і потрапив у сторіз та прямі ефіри модних інфлюенсерів країни. До речі, колаборації моделей поважного віку із різними українськими та закордонними брендами зараз дуже популярні. Гарні рекламні кампанії із стильними життєлюбами можна було побачити в технологічного стартапу Perenio IoT, Tous Jewelry, спортивно-розважального центру «Спартак», Dodo Socks. 

fb9_vbo_7521

 

Катерина Алімова

Digital-спеціалістка

Science Battle від Carlsberg

Масштабний КСВ-проект від компанії Carlsberg, що підтримує розвиток науки від початку заснування. Кожен з десяти фіналістів Science Battle презентував свою розробку в галузі біотехнологій, ефективної енергетики, зменшенні шкідливих викидів тощо. Переможці конкурсу отримали гранти по 500 тис. грн для подальших досліджень та втілення проектів. 

Важливою репутаційною перевагою для компанії стала не лише подія, а й комунікація про неї. Команда Carlsberg поєднала офлайн- та онлайн-інструменти на різних етапах проекту, залучила партнерів та лідерів думок. Наприклад, приз глядацьких симпатій був визначений шляхом голосування в Telegram-каналі, а за декілька місяців до фіналу відбулася ще одна офлайн-подія — Science Night Show. Майкл Щур та Ярослава Кравченко розважили гостей науковими жартами, поділилися секретами та поспілкувалися з українськими науковцями.

Цьогоріч Carlsberg довів: соціально важлива ідея, її якісна реалізація, комплексність та тривалість у часі — головні складники КСВ-проекту, що роблять його успішним. 

pic_1575020485