Школа журналістики та комунікацій Українського католицького університету у співпраці з агенцією Perfect PR запустили нову освітню ініціативу — першу в Україні PR-лабораторію.
Це новий формат навчання для студентів магістерської програми «Медіакомунікації». Унікальність PR-лабораторії полягає в тому, що студенти матимуть можливість працювати з реальними проєктами агенції Perfect PR і одразу здобувати практичний досвід в галузі зв’язків з громадськістю.
Вчора у стінах факультету суспільних наук УКУ відбувся старт PR-лабораторії. Спеціалісти Perfect PR познайомились із студентами, презентували роботу та проєкти агенції, а також провели першу лекцію на тему «Брифування».
Директор школи журналістики та комунікацій УКУ, отець Андрій Шестак, підкреслює практичну спрямованість програми:
«Це піврічний навчальний практикум для студентів 2-го року програми “Медіакомунікації”, який передбачає практичні навички комунікації із реальними клієнтами агенції Perfect PR, створення комунікаційних кампаній, організації медіаподій та щоденної роботи комунікаційника».
СЕО Perfect PR,Наталія Улинець, поділилась своїми думками:
«Наше ключове завдання у PR-лабораторії – це поєднати сучасну комунікаційну освіту із практикою роботи в агенції. Студенти-магістри працюватимуть над проєктами “реального часу”, зможуть запропонувати для українських компаній нові комунікаційні рішення, а відтак побачити і результати своєї роботи. Це новий досвід як для УКУ, так і для Perfect PR, завдання якого – стимулювати розвиток та інновації у сфері PR в Україні».
Співпраця між УКУ, відомим своїм сучасним підходом до освіти, та Perfect PR, агенцією з 13-річним досвідом роботи на ринку, створить унікальне освітнє середовище. Це допоможе студентам підготуватися до майбутньої кар’єри в галузі PR та комунікацій.