OKKO дбає про безпеку дітей у темну пору доби за допомогою великої соціальної кампанії

Автор статті: Perfect PR

Дата публікації: 23 Листопада 2020

Через челенджі у TikTok і відео в Instagram компанія пропонує школярам робити те, що вони вміють і люблять, й одночасно прищеплюватиме їм культуру безпеки на дорозі у темний період доби.
В межах національної олімпіади «Благаю, світись!», ОККО закликає школярів знімати ролики про світловідбивні елементи: флікери, жилети та будь-які аксесуари, розповідати, чому бути помітним важливо, і викладати ці ролики у соціальних мережах.
А в нагороду діти зможуть отримати Iphone 11, а школи, в яких навчаються учні, компанія забезпечить комплектами світловідбивачів.

«Ми хочемо, щоб діти завжди були у безпеці і змалечку звикали до світловідбивачів як до необхідних аксесуарів. У Європі школярі під час прогулянок або екскурсій завжди мають жилети та помітні для водіїв. В українських школах також має бути культура використання світловідбивачів, щоб учні безпечно пересувалися у темний період доби та негоду», – пояснює керівник департаменту корпоративних комунікацій ОККО Ярослава Полякова.

 

Олімпіада триватиме до 30 листопада, а переможців оголосять 7 грудня.
Українські школярі разом з батьками запроваджують новий тренд — вони чіпляють світловідбивні елементи на одяг, знімають короткі ролики про світловідбивачі й стають героями національної олімпіади “Благаю, світись!” від компанії OKKO.