Щоб побудувати міцну репутацію в бізнесі потрібно бути готовим до будь-яких викликів і криз. Саме тому ми створили «Мапу ризиків» — практичний гайд у PDF-форматі.
Він допоможе побачити потенційні загрози для репутації компанії, оцінити їхній рівень впливу та підготуватись до можливих сценаріїв розвитку подій. Це інструмент, який дозволяє діяти на випередження і формувати антикризові плани ще до виникнення складностей. А найголовніше — за допомогою «Мапи ризиків» можна навчитись уникати кризових ситуацій у майбутньому.
У гайді ви знайдете:
– Ключові елементи PR-ризиків: як описати, оцінити та контролювати ризик
– Матрицю для оцінки загроз
– Змодельовані можливі ризики за напрямами:
- Фінанси
- Екологічна відповідальність
- Соціальна складова
- Цифрова безпека
- Політика
- Надання послуг
- Фактор війни
- Чутливі для України теми
Гайд стане корисним інструментом для тих, хто прагне будувати стабільну репутацію бренду та керувати нею усвідомлено — навіть у складних умовах. Придбати гайд «Мапа ризиків» можна на сайті.











