Зростання ролі новин в Twitter та Facebook

/ / Новини

Зростання ролі новин в Twitter та Facebook

Вівторок, 21 Липня 2015

Дослідницький центр Pew Research Center проаналізував інформаційні потреби сучасної американської аудиторії. Автори дослідження виявили, що 63% користувачів соціальних мереж розглядає Twitter та Facebook як джерела новин про події. Попередньо цей показник був нижчий. У 2013 році до соціальних платформ Twitter та Facebook зверталися за новинами 52% та 47%  користувачів відповідно.

Інша складова дослідження Pew Research Center – виявлення відмінностей у новинній потужності різних соціальних платформ. У Twitter, порівняно з Facebook, у два рази більше користувачів (59% і 31%), підписаних на оновлення новин. Дослідники констатують, що Twitter має великий потенціал під час висвітлення гарячих подій у режимі реального часу.

Соціальні платформи акцентують на певні типи новин. Twitter та Facebook розробляють новинні ресурси, які в перспективі мають більш ефективно залучати нову та утримувати стару аудиторію.  Facebook cтворив проект Instant Articles, що передбачає публікації історій в соціальній мережі (читачі не перенаправляються ні інші сайти).  Найближчим часом  Twitter планує презентувати новинну платформу Project Lightning. Всі користувачі, зареєстровані чи незареєстровані в Twitter, зможуть переглядати новинну стрічку з текстовим і візуальним контентом.

             За даними дослідницького центру Pew Research Center