ЯК СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЗМІНЯТЬСЯ У 2014 РОЦІ

/ / News, Новини

ЯК СОЦІАЛЬНІ МЕРЕЖІ ЗМІНЯТЬСЯ У 2014 РОЦІ

Середа, 05 Лютого 2014

Дев’ять успішних підприємців розповіли як вони планують змінювати свої smm-стратегії протягом наступних 6 місяців згідно із прогнозами на новий рік. Ось що вони відповіли:

1. Зростання популярності графічного програмного забезпечення

Пости в Facebook з фото отримують на 53 % більше лайків, на 104 % більше коментарів і на 84 % більше кліків, ніж текстові пости, згідно з даними Kissmetrics. З ростом Pinterest і Tumblr стане ще більш важливим створення контенту у візуальній формі, або у вигляді інфографіки, фото з ​​текстовим написом на ньому, або ілюстрації до цитат. Ми будемо більше використовувати програмного забезпечення для вирішення графічних завдань, щоб перетворити текстовий контент у візуальний для збільшення його розшарювання в соціальних медіа.

Лаура Пеппер Ву, 30 Day Books

 2. Соціальні мережі не будуть використовуватися для продажів

Користувачам подобається купувати, але їм не подобається, коли їм продають. Компанії, які на сьогодні найбільш популярні в соціальних мережах, зосереджені на залученні, формуванні відносин і надання цінностей за допомогою соціального охоплення. Споживачі і потенційні покупці будуть шукати компанії, які пропонують цінність, розваги, знижки, допомогу.

Чарльз Годет, Predictable Profits

 3 . Вибух автоматизації

Фахівцям з роботи в соціальних мережах зараз доводиться багато нести на своїх плечах. Вони повинні бути голосом бренду, на чолі будь-яких промо-кампаній, або маркетингових кампаній бренду, інструментів, якими вони вимірюють соціальні медіа, різних спільнот на платформах тощо. У 2014 році з’явиться більше автоматизації тактик (платформи, структури), щоб фахівці могли сфокусуватися на контенті і на соціальній взаємодії.

Бреннан Уайт , Watchtower

 4. LinkedIn стане найважливішим видавцем

Уявіть видання з більш ніж 100-та мільйонами читачів і письменниками, такими як Білл Гейтс і Річард Бренсон, всі з яких підключені і націлені на соціальну мережу. LinkedIn стане основним джерелом галузевих новин, тому варто взяти участь у цій екосистемі, і чим раніше, тим краще. Розміщуйте оригінальний контент, встановлюйте зв’язки з колегами в групах.

Тревор Саммер, LocalVox

 5 . Контент буде більше і краще

Простих повідомлень і простих питань вже недостатньо. Щоб досягти більш ширшого зв’язку із споживачами, компаніям потрібно взаємодіяти на більш глибокому та інтелектуальному рівні. Короткі відео, інфографіка, якісні фотографії і опитування допоможуть залучати глибоко. Компаніям необхідно поглянути на свій контент і запитати в себе: «Цим будуть ділитися?». Приклад великої компанії, що досягає успіху в даний час, це Wal-Mart. Її контент розумний і притягує, а залучення фанатів набагато вище, ніж у конкурентів. Також компаніям необхідно подивитися на фанатів, які у них є, а не на фанатів, яких їм хочеться роздобути. Якщо ваші повідомлення завжди спрямовані на встановлення контакту, вони наведуть нудьгу на ваших фанатів, які вже йдуть за вами.

Ендрю Хаулетт , Rain

 6. Соціальні мережі повинні будуть виділитися

Соціальні мережі почали дорослішати. Тому в них складніше буде виділитися. Щоб бути переможцем у соціальних мережах, вам необхідно креативно мислити і знаходити способи виділяти свій контент з натовпу.

Уейд Фостер, Zapier

 7 . Кампанії в соціальних мережах повинні бути платними

Я припускаю, що найбільш ефективні smm-кампанії 2014 року будуть оплаченими. Необхідно зараз вже дізнатися, як використовувати платні інструменти Facebook і Twitter, щоб мати перевагу перед конкурентами. Наприклад, ви використовуєте покращений інструмент Facebook по роботі з аудиторією? Він дозволяє завантажувати базу даних е-мейлів і розсилати спеціальні повідомлення безпосередньо вашій цільовій аудиторії. Twitter також ввів платну рекламу. Якщо ви бренд і хочете бути успішним в Twitter у 2014 році, будьте готові платити за неї.

Крістофер Джонс , ReferLocal.com

8. Інтерактивний контент переважить статичний контент

Створювати статичний контент дуже легко. У 2014 році буде піднята планка для типу контенту, з яким користувачі захочуть взаємодіяти. Чекайте побачити більш інтерактивний контент. 2013 був роком «топ-10» списків. Щоб залучити користувачів у 2014 році і наступних роках, компанії повинні запропонувати захоплюючий контент, а зробити це можна за допомогою інтерактиву.

Чак Кон, Varsity Tutors

9 . Google+ з’явиться на сцені

Google стає все більш важливим в ландшафті соціальних медіа. Google+ володіє рядом переваг. Він створює сильне товариство, яке дозволяє використовувати бренд і визначає споживачів, які зацікавлені вашими продуктами. Він також дозволяє бренду стати більш соціальним із споживачами-однодумцями. Надає споживачам-однодумцям платформу для зв’язку один з одним. Все це дозволяє створити сильну спільноту, а це прекрасний спосіб отримати відгук про нові і старі продукти від споживачів в режимі реального часу.

Ніколас Греміон , Free- eBooks.net

http://mmr.ua/news/id/kak-socialnye-seti-izmenjatsja-v-2014-godu-38089/?res=mmr_mailer&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=29%2F01%2F2014%20-%209&utm_campaign=%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%20MMR