Три головних SMM-тренда 2014

/ / News, Новини

Три головних SMM-тренда 2014

П’ятниця, 31 Січня 2014

2013 – це був рік рекламних банерів. Ладншафтні зміни поступово почали відбуватися – Google+ підібрався впритул до топових гравців, а Youtube нарешті став повністю самодостатньою, повноцінною і соціальною платформою.

Полювання за вірусним контентом досягло свого апогею. Велике вірусне стовпотворіння буде жити і у 2014 році, але окрім нього з’являться й інші спокусливі історії.

 1 . SLM

Соціальність, локальність і мобільність – ось три головні стовпи цифрового маркетингу на даний момент і найближче майбутнє. Контент – безумовний король, але його короною має бути націленість на потрібні локації. Допоможуть йому отримати цю корону планшети і смартфони, які вже давно не бачать своє життя без геолокальних відміток, по яким визначають купівельні звички якщо не на 100 %, то більше ніж на 50 % вже точно.

В США нарахували 133 мільйони користувачів, постійно підключених до інтернет-смартфонів. Велика частина з них активно користується мобільними месенджінговими сервісами на зразок Snapchat або WhatsApp – вони і стануть домінувати в сошіал-медіа маркетингу у 2014 році.

2. Хай живе візуальний контент

Картинки, інфографіка та відеоролики остаточно закріпляться як головна рекламна контент-форма. У свою чергу текст повільно відійде на другий план, якщо не зникне зовсім. З цим мало що можна вдіяти, хіба що лізти в катакомби і чекати там кінця світу.

3 . Google+ нарешті оживе

Якщо порівняти сучасну популярність Google+ з популярністю її матері – пошукової системи, соціальна мережа здається взагалі порожньою. Проте, над нею триває титанічна робота, і у 2014 році можна цілком чекати нової появи Google+ як самобутньої і важливої ​​соціальної платформи. Для цього всього лише потрібно було зробити соціальну складову цікавою, а гугловський пошуковий мозок зробить решту. Розумнішої технології наразі просто немає.

G+ чекає багата і славна дружба якраз з SLM – користувачі зможуть ділитися своїм важливим контентом із чітко локальними вибірковими групами «кіл».

Іноді здається, що 2014 рік стане останнім роком високих технологій, що маятник набрав дуже велику швидкість і зараз він полетить назад, викарбовуючи на своєму шляху все, що пов’язане із поняттям «цифра». Швидше за все, звичайно, такого не буде, і сучасні комунікації продовжать рости геометричними прогресіями, поки не покриють всю Землю і не відправляться в космос, спочатку на Місяць, а потім вже і в інші галактики, або навіть в паралельні всесвіти.

 Джерело: sostav.ua