Смертні маркетингові гріхи у Facebook

/ / Новини

Смертні маркетингові гріхи у Facebook

Понеділок, 09 Листопада 2015
 

До 4,3 млн доларів прибутку на рік в середньому втрачають компанії через SMM-помилки. Чимало з них не приділяють достатньої уваги деталям, що іноді викликає    хвилю незадоволення серед читачів та клієнтів. Пропонуємо декілька SMM-помилок,  що стали для брендів справжньою катастрофою.

  • Не бути роботами. Яскраве підтвердження – приклад бренда Domino’s Pizza, який, вочевидь, не звик до компліментів. Один із клієнтів написав позитивний відгук на офіційній сторінці Domino’s Pizza у Facebook. Але у відповідь отримав попередньо заготований шаблон: «Вибачте нам за це! Будь-ласка, поділіться подробицями інциденту і вкажіть посилання # 1409193, щоб ми могли правильно адресувати інформацію». Висновок – не можна використовувати заготовлені відповіді.
 
  • Не видаляти постів. Не видаляйте коментарі та повідомлення користувачів з FB-сторінок. Компанія-виробник фруктових джемів та топінгів Smuckers видаляла запитання  клієнтів стосовно наявності ГМО у її продукції. Висновок – необхідно налагоджувати комунікацію, адже це можливість отримувати справжній живий  фідбек та  заявляти про позицію компанії.
 
  • Не перенасичуйте повідомлення хеш-тегами. Експерти SocialBackers вважають, що ідеальна кількість хеш-тегів для повідомлення – один чи два. Адже велика кількість хеш-тегів може виглядати як відчайдушне бажання отримати більше лайків та переглядів. Раніше бренд Starbucks  використовував щонайменше з десяток хеш-тегів. Зараз же  застосовує не більше двох.
 
  • Не використовуйте занадто багато жартів. Існує декілька видів жартів: смішні та несмішні. SMM-менеджери мережі міні-маркетів 7-Eleven вважали себе дотепними, тому вирішили пожартували на хитку тему у місяць психічного здоров’я. Вони опублікували наступний пост: «Травень – місяць психічного здоров’я… або так змушують вас думати КОНСПІРАТОРИ, ЯКІКОНТРОЛЮЮТЬ СВІТ». Чимало користувачів сприйняли це повідомлення як насмішку над психічними захворюваннями. Тож компанії довелося публічно вибачатися.

За матеріалами публікації The Next Web