SERM – репутаційне чистилище для брендів

/ / Новини

SERM – репутаційне чистилище для брендів

Понеділок, 04 Квітня 2016
Управління репутацією у пошукових системах (Search Engine Reputation Management) як самодостатня послуга почала формуватися у 2005 році. Вперше про неї заявив маркетинг-менеджер із Арізони Джеймс Пеггі у статті «Understanding SERM». Своєї актуальності цей матеріал не втрачає і через 10 років.   «Оцінки показують, що близько 90% споживачів використовують пошукові системи для пошуку веб-сайтів. Коли вони вводять назву вашої компанії чи бренду, вам залишається сподіватися, що ваш власний веб-сайт високо у пошуковій видачі. Проте у вас немає контролю над тим, що люди пишуть про вашу компанію або бренд на інших сайтах, таких як форуми, блоги і онлайн-ЗМІ. Майте на увазі, що хороша і погана видача пошукових систем відкрита для ваших потенційних клієнтів і впливає на вашу репутацію і рішення про покупку», – зазначив у статті Джеймс Пеггі. SERM поєднує у собі традиційні елементи PR і SEO, тобто це своєрідний PR з технічними навиками. Високі позиції позитивних публікацій зміщують негативні матеріали вниз до пошукової видачі, виводячи їх за межі поля зору читачів. Відомо, що користувачі рідко дивляться більше двох сторінок результатів пошуку за запитом. Щоденно компанії генерують велику кількість контенту: від прес-релізів до тематичних досліджень. У більшості випадків ця інформація публікується на веб-сайті компанії і не оптимізована для пошукових систем, тому не індексується і не ранжується в них. Ціль SERM – збільшити веб-присутність компанії і «вибити» будь-які негативні посилання з ТОПу пошукових результатів.

За матеріалами публікації MMR