Принципи рекламної кампанії за Россером Рівзом

/ / Новини

Принципи рекламної кампанії за Россером Рівзом

Вівторок, 04 Серпня 2015

Россер Рівз – один із найвідоміших рекламістів 20 ст., ідеї та концепції якого не втрачають актуальності і сьогодні. Професійний шлях Россер Рівз розпочав у 19 років, під час Великої депресії. Згодом вже керував американською агенцією Тed Bates & Co, де працював з рекламними кампаніями різних брендів.

На його думку, в рекламі повинні використовуватися прості способи аргументації: купили продукцію – отримали конкретну вигоду. Россер Рівз став автором поняття «unique sales proposition» («унікальна торгова пропозиція»). Згідно з його концепцією, реклама не повинна відволікати покупця від товару. Акцентував: «Як правило, з реклами споживачу запам’ятовується щось одне – сильна заява чи ідея».

Пропонуємо декілька тверджень Россера Рівза, які допоможуть краще зрозуміти стратегію створення рекламних кампаній:

  • Успіх рекламної кампанії не завжди визначається показниками продажів. Існує й «неуспішна» продукція. Вона має нераціональну ціну чи конкурент презентує більш цікаві пропозиції.
  • Про часті зміни в рекламі. Внесення будь-яких змін в рекламну кампанію негативно впливає на її засвоєння. Постійність – це один з найстаріших принципів реклами. «Реклама набридла глядачам», «ця реклама вижила себе» – неправильні судження.
  • Увага користувачів. Реклама не має відволікати. Споживач легко запам’ятовує з рекламного повідомлення щось одне – сильну думку чи аргумент, які практично неможливо заперечити.
  • Крикливість реклами. Реклама цікава, налаштовує на діалог. Від анемічних комбінацій та закликів щось придбати краще відмовитися. Бо, насправді, вони відштовхують потенційних клієнтів.
  • Візуальні образи. Графічні елементи швидше передають інформацію. Вони створюють певний образ, настрій реклами.

Підтвердженням слів Россера Рівза стала успішна реклама для шоколадних цукерок M&Ms. У 1954 році він створив гасло «Melts in your mouth, not in your hands», що в перекладі звучить як «Тане в роті, а не в руках». Це гасло не змінювалося за всю історію  M&Ms.

За матеріалами публікації ReklaMaster.com