Чи не щодня агенція отримує СV людей, які б хотіли приєднатися до команди Perfect PR. Наразі вакансій у нас немає, однак резерви банку потенційних працівників активно поповнюються. Ми неодноразово говорили про цінності, які мають у собі наші спеціалісти, і яких очікуємо від майбутніх працівників. Отож вирішили зробити підбірку своєрідних якостей крутого піарника з нашої команди.
Мадонну називають іконою, королевою поп-музики та найбагатшою співачкою в світі. Її ім’я, безперечно, відоме всім. В першу чергу, це данина таланту, в другу – правильно вибудуваний піар. Цього серпня Мадонні Луїзі Чікконе виповнилося 60 років. З нагоди ювілею ми вирішили згадати найяскравіші моменти появи співачки в ЗМІ та проаналізувати їх з погляду піар-обслуговування.1. КолабораціїПрофесійним піарникам
Читання – один із найефективніших способів отримувати стислу інформацію, рекомендації та інсайти для успішного виконання професійних завдань і саморозвитку. Але особливо цінно приділяти час прочитанню книжок спеціалістам з комунікацій, виклики перед якими змінюються чи не щодня. Ми зібрали п’ять книг, що обов’язково стануть вам у нагоді. «Заразливий. Психологія вірусного маркетингу. Чому товари та ідеї стають
Коли бізнес стикається з кризою: політичною, економічною, соціальною, то завжди виникає питання: “Чи говорити про це уголоси або ж краще промовчати, поки не минеться?” Але як засвідчує практика, усе таємне стає явним, й тоді подолати кризу набагато важче. Поговоримо про дії PR-фахівців під час кризи з засновником та директором агенції публічних комунікацій Perfect PR, співвласником, керівником ІА
Виведення бренду на ринок, формування стратегії комунікацій, рекламні кампанії, позиціонування у медіа, стратегічне планування у соцмережах, персональний та антикризовий PR, співпраця з блогерами – ці та інші заходи, без яких сьогодні неможливо вести успішний бізнес, пропонують маркетингові компанії з офісами у Львові. Агенція публічних комунікацій Perfect PR провела якісне дослідження ринку – проаналізувала компанії у
Агенція публічних комунікацій Perfect PR запускає соціальний проект «Сиві і щасливі». Проект покликаний показати суспільству, що життя людей поважного віку може бути активним, якісним, веселим та цікавим. Це спільний проект нашої агенції та відділення соціальної адаптації Львівського міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Чому цей проект потрібен в Україні? За даними ООН, старіння
16 травня у КНУ імені Шевченка відбулася Міжнародна конференція «Штучні голоди в Україні ХХ століття», партнером із медіазабезпечення якої стала агенція Perfect PR. У заході взяли участь науковці, дослідники, гостями були представники влади та Президенти України – Леонід Кравчук і Віктор Ющенко.На конференції оприлюднили низку засекречених в радянські часи документів про причини, обставини та наслідки
Уявити сучасний бізнес без власних платформ у соціальних мережах – майже неможливо! І не лише бізнес – те, як ми позиціонуємо себе самі, як ведемо власні акаунти – теж грає величезну роль. Продивлятися профілі кандидатів в соцмережах до безпосереднього контактування – вже стала практика всіх спеціалістів. Окрім величезного впливу на повсякденне особисте і бізнес-життя, соціальні
Агенція Perfect PR стала партнером унікального соціального проекту On3Wheels: LaJoelette. Perfect PR спільно з командою ГО «On3Wheels – Фонд здійснення мрій» об’єднує свої зусилля над промоцією активного способу життя людей з інвалідністю. Вже невдовзі в Україні стартуватиме нова серій гірських походів для людей з інвалідністю. Такі особливі подорожі можливі завдяки спеціальним французьким візкам – La
Інтерв’ю з топ-менеджером компанії у ЗМІ – це популярний піар-інструмент, завдяки якому аудиторія від першої особи дізнається про цінності, напрямки розвитку, продукти чи послуги організації. Компанія набуває «людських рис», до неї підвищується інтерес, з’являється довіра та симпатія. Це, звичайно, якщо ми говоримо про вдале інтерв’ю: з елементами сторітелінгу, з цікавими фактами та посилами, які викликають