Слово «хайп» перекладається з англійської мови, як шум чи галас. Раніше цим терміном позначали агресивну та провокативну рекламу, яка викликає гучні дискусії. На відміну від традиційної реклами, хайпова не ставить своїм завданням розповісти про позитивні якості продукту, а лише провокативними методами привернути до нього увагу, максимально запам’ятатись. Розповідаючи про продукт чи сервіс стандартними методами, ви
Запуск бренду – складний процес, що передбачає виконання чималого алгоритму дій. В Україні реально побудувати якісну і прибуткову власну справу. Потрібно зважати на комунікацію серед конкурентів та партнерів у сфері діяльності. Медіа відіграють зовсім не останню роль у становленні цієї комунікації B2C, і пам’ятайте, медіа — це теж бізнес. Однак, бізнес не має плекати ілюзій
«Наша ЦА – чоловіки та жінки, 22-35 років, з середнім доходом, мешканці великих міст…»  – як часто ми чуємо подібний опис цільової аудиторії? А знаєте, чому він вже неефективний?Аби потрапити в поле інтересів і зацікавлень аудиторії, бренду важливо враховувати не лише демографічні та географічні показники. Насамперед, варто дослідити стиль життя вашої цільової аудиторії. Проаналізуйте, де
Інформаційне поле впливає на наш вибір. Нещодавно громадська організація Інститут масової інформації (ІМІ) презентувала результати досліджень щодо маніпуляцій, викривлення соціологічних досліджень, антикампаній та «джинси» передвиборчої кампанії за березень місяць. З повними результатами досліджень та методологією ви зможете ознайомитися на сайті ІМІ. Головні замовники політичної джинси в онлайн-ЗМІ Під час нинішньої президентської виборчої кампанії онлайн-ЗМІ розмістили втричі більше джинси,
Передвиборчі перегони в Україні це завжди креативний процес. Політики-новачки та досвідчені політичні гравці генерують незвичні та цікаві PR-кампанії, окремі приклади з яких ми пам’ятаємо ще довго. Цей рік не виключення!Враховуючи, що у виборах-2019 участь бере рекордна в історії України кількість кандидатів, не дивно, що деякі з них спробували виділитися серед інших своєрідними обіцянками та цікавими
Відомий британський нейрохірург, автор двох бестселерів Генрі Марш про комунікацію у команді, секрети успішної книги та вимоги побудови позитивного іміджу.   Фото: Фокус.ua Ефективна комунікація у команді залежить від її лідера Лідер має подавати приклад, створювати правильну атмосферу у команді. Проте важливо, аби лідерство не переростало у диктаторство. Зараз існує дуже багато книг, тренінгів про
МК «Галичина», з дослідженням FMCG Group, увійшла у трійку наймедіаактивніших компаній України у власному сегменті у 2018 році. За попередній рік компанія мала 851 згадку в українському медіапросторі.  Компанія співпрацює з агенцією Perfect PR півроку.Молочна компанія «Галичина» впевнено закріпила позиціонування кефірно-йогуртного бренду №1 в Україні. Хоча попередній рік перед нею з’явилось  чимало викликів та завдань. У 2018 році
Гостем нашої агенції цього тижня став Ярослав Попович – титулований український велогонщик, який здобув перемогу у змаганні «Тур де Франс» у категорії «Найкращий молодий гонщик». Розпитали Ярослава про те, як вести ефективну комунікацію, лишатись у тренді та формувати свій онлайн-портрет. Діджиталізація сфериЩе років 5-6 тому, ми робили презентації команди на телебаченні: запрошували гостей, влаштовували велике шоу.
Спеціалісти агенцій публічних комунікацій Perfect PR приєдналися до Western EBA PR HUB. Це платформа Європейської Бізнес Асоціації для обміну думок і практик, реалізації освітніх та креативних проектів серед зацікавлених у сфері PR. Нещодавно зустріч у форматі Cases&Clever Talks:on community engagement відбулася у Львові. Кейси про взаємодію з громадськістю розбирали наші спеціалісти – Наталія Улинець і
Чи помічали ви, як за кавою з друзями відволікалися на перевірку повідомлень з соцмереж? Або лягали спати й затримувалися на годину, а то й більше, гортаючи новинну стрічку? Ми – так! Тому наша команда Perect PR вирішила взяти участь у вересневому флешмобі #ScrollFreeSeptember. Суть флешмобу – зменшити кількість часу перебування у соцмережах упродовж місяця і