Новини замало любити, це систематична важка праця, – Юлія Макґаффі

/ / News, Новини

Новини замало любити, це систематична важка праця, – Юлія Макґаффі

Понеділок, 15 Квітня 2013

Новини замало просто любити. Бо любові замало навіть для шлюбу. Це систематична, важка праця. Про це головний редактор сайту Korrespondent.netЮлія МакҐаффі розповіла журналістам програми «Без цензури. 5 хвилин правди».

  «Зараз новинних інтрнет-сайтів дуже багато. Навіть забагато. Найбільш популярні, звісно, відомі, – розповідає Юлія МакҐаффі. – Конкурувати в цих умовах, враховуючи щільність сегменту на ринку, і створити сайт з нуля, важко. Але немає нічого неможливого. Просто необхідно виходити на ринок з новими цікавими рішеннями і моделями. Це може бути крутий інформаційний сайт, що не буде схожий на жоден інший. Секрети успіхуKorrespondent.net – об’єктивність, неупередженістьбаланс важливого та цікавогоЩе один критерій  старість, бо Korrespondent.net одним з перших зайняв цю інформаційну нішу».

В обов’язки головного редактора новинного інтернет-сайту входить відстежування новин, вирішення питання рекламного відділу, листування з партнерами, налагодження співпрацю щодо проектів.

«Особисто я по роботі щоденно відвідую 10-25 сайтів. Проте, що стосується новин, достатньо буде читати «Корреспондент.net», «Українську правду» і хороший сайт локальних ЗМІ. І, звісно, не забувати про такі, як «CNN» і «The Guardian. Аджеміжнародна інформація має значно більший вплив на читачів в Україні» – підкреслює журналіст.

На сьогодні є конкретні цифри, які підтверджують, що Інтернет, як джерело інформації, вже давно випередив радіо і друковану пресу, зайнявши друге місце після ТБ. Проте, на думку медіа-експерта, друковані ЗМІ будуть залишатися у пріоритеті з огляду на традиційну культуру газетного читання.

Редактор сайту Korrespondent.net Юлія МакҐаффі зауважила, що «Інтернет завжди непередбачуваний, це постійна динаміка. Новини замало просто любити. Бо любові замало навіть для шлюбу. Це систематична, важка праця. Їх необхідно вміти подавати, а також продавати. Але не як джинсу, а як площадку під рекламу. І якщо Ви хочете добре писати, важливо чітко ловити настрої суспільства. Це має бути щось резонансне. Ви маєте бути цікавим десяткам і навіть мільйонам людей. Потрібно висловлювати контраверсійні точки зору. Взагалі загартовуються на поганому. Тож, все доволі просто – варто йти працювати і шукати себе в тому місці, в якому будете почуватися якнайкраще».

Нагадаємо, майстер-клас відомого журналіста на тему «Робота новинного інтернет-видання» відбувся в стінах Українського Католицького Університету (УКУ). Захід втілений у життя в межах проекту «Програма медіамайстерності: «Нові медіа», що здійснюється Школою журналістики УКУ за підтримки Міжнародного фонду «Відродження». 

Взято з “Без цензури. 5 хвилин правди”