Нова система таргетування мобільної реклами від Apple

/ / Новини

Нова система таргетування мобільної реклами від Apple

Четвер, 23 Липня 2015

Компанія Apple запатентувала систему таргетування мобільної реклами. Користувачі бачитимуть лише ту продукцію, на яку у них вистачає коштів. Відповідна заява вже з’явилася на офіційному сайті Американського бюро  з патентів і торгових знаків – UPSTO.

В патенті описана технологія, що дозволяє компанії Apple визначати залишок фінансових коштів на банківському рахунку власника її продукції. Залишок має назву «доступного кредиту». Для збору та обробки інформації використовується спеціальне програмне забезпечення. Воно періодично аналізує стан рахунку користувача. На основі отриманих даних вираховується приблизна вартість потенційної покупки.

Автори системи таргетування Apple запропонували декілька варіантів розрахунку. Відповідно до першого, користувач зможе придбати ту чи іншу продукцію, якщо після здійснення купівлі у нього залишається сума, рівна витраченій. Другий варіант – власник гаджету не може витратити більше ніж 90% своїх фінансових збережень.

Після визначення доступного кредиту власники Apple отримуватимуть лише рекламу тих послуг та продукції, які можуть собі дозволити придбати. В патенті зазначається, що реклама не буде відображатися, якщо не співпадає з фінансовими можливостями клієнта. Не відомо, яким чином  Apple збирається отримувати дані про фінансовий стан рахунків своїх клієнтів. Компанія має власну платіжну систему – Apple Pay, але вона не передбачає розкриття банківського балансу користувачів.

Водночас, отримання цього патенту не означає, що компанія Apple планує найближчим часом активно таргетувати мобільну рекламу.