Мультимедійний прес-реліз – нові можливості для просування своєї справи

/ / Новини

Мультимедійний прес-реліз – нові можливості для просування своєї справи

Середа, 03 Грудня 2014

Ми вже розповідали, як зробити так, щоб про вас почули. І якщо Ви займаєтеся бізнесом, політикою, громадською роботою, то такий інструмент для поширення ділового контенту, як мультимедійний прес-реліз, повинен стати ключовою інформаційною частиною Вашої компанії.

Чому ми обрали мультимедійний прес-реліз?

За роки роботи у сфері інформації та зв’язків із громадськістю ми отримали цінний досвід ефективної діяльності та, йдучи в ногу з часом і цікавлячись новинками, знаходимо найоптимальніші рішення для своїх клієнтів. Саме тому ми звернули увагу на новий спосіб подачі інформації – мультимедійний прес-реліз, який завдяки візуалізації даних зацікавлює і скорочує дистанцію між брендами та ЗМІ. Ми обрали мультимедійний прес-реліз, тому що він поєднує дієві інструменти:

Невеликий текстовий опис. Ми ігноруємо складні об’ємні тексти, у яких за деталями губиться найголовніше. Наші автори лаконічно розкажуть про Вас та події, важливі для Вашого бренду. Люди хочуть швидше отримати інформацію, а правильно подані відомості дозволять оцінити новину за час до 40 секунд.

Фотоматеріали. Будь-який текст повинен супроводжуватися фотоілюстрацією. Це один із ключових елементів інформації, якщо Ви дійсно хочете, щоб матеріал був прочитаний. Фотографія – це перше, на що читач звертає увагу і тоді ж вирішує – читати текст, який нею супроводжується, чи ні. Тому фотоілюстрація до Вашої новини повинна бути не тільки якісною, але й зацікавлювати.

Інфографіка. Замість тисячі слів. Це ідеальний спосіб передати будь-який об’єм інформації у легкій для сприйняття формі. Ми використовуємо сучасні інструменти інфографіки, що дає нові можливості для створення оригінальної та оперативної візуалізації. 45% користувачів клікнуть посилання, якщо воно веде на інфографіку.

Відеоконтент. Сторінки, які містять відеоматеріали, більше привертають увагу відвідувачів. За статистикою, відеоконтент здатний затримати відвідувача сайту на 2 хвилини довше. А можливості створення відеоматеріалів дозволяють не тільки динамічно подати інформацію, але й сформувати імідж бренду, який запам’ятовується.

Аудіокоментар. Дуже зручний спосіб не лише повніше і з перших вуст отримати дані, але й можливість радіожурналістам використати готову інформацію для своїх ефірів. А що ще потрібно для того, щоб поширити відомості про компанію чи бренд? Знайти якомога більше шляхів розповісти про себе. Мультимедійний прес-реліз включає й експертні та вуличні опитування, експертні прогнози, історичні довідки, соціальні мережі, тобто весь арсенал можливостей, який всебічно, економно й корисно доносить інформацію на одному веб-майданчику.

І цей арсенал у нас є. Ми переконалися, що він працює.

Створення мультимедійного прес-релізу – це скрупульозна робота команди аналітиків, авторів, ілюстраторів, фотографів, операторів, креативного складу колективу, який здатен виокремити головне, уміло подати та поширити оброблену інформацію.

Ми могли б написати ще багато тексту про мультимедійний прес-реліз і наші можливості, але ми вміємо економити Ваш час. Тому більше відомостей про інтерактивну інформацію і те, що Агенція публічних комунікацій «Перфектні Рішення» готова запропонувати, Ви можете дізнатися всього за кілька хвилин з нашої візуалізації.

Думки експертів медіасфери:

«Кількість інформації стрімко збільшується, все більше компаній конкурують за увагу журналістів і споживачів. Щоб виділитися, потрібно використовувати нові методи підготовки та передачі своїх повідомлень. Один з них – візуалізація даних і активне використання мультимедійних форматів. Фотографії, інфографіка та відео швидше і легше сприймаються, ніж текст. Одна вдала візуалізація здатна замінити 1000 і більше слів, на неї будуть звертати увагу в соціальних мережах, і радити своїм друзям. Тому ті компанії, які швидше освоять цей інструмент, отримають перевагу перед своїми конкурентами», – директор з роботи з клієнтами мультимедійного ньюсруму Newsplot Роман Китаєв.

«Картиночки, відео та інфографіка – це все те, що розлітається в соцмережах, і цей продукт, впевнений, покаже приклад, як потрібно працювати з інформацією», – директор агентства Postman Ярослав Ведмідь.