Куди рухається український інтернет?
Понад 61% населення України має вдома доступ до інтернету, але не всі використовують його регулярно. Більше одного разу щомісяця доступ до інтернету вдома використовує 59% українців. Це приблизно 21,8 млн людей. Цей показник щороку зростає на 2-4%. Найбільш серйозним періодом став 2011 рік – тоді частка користувачів збільшилася на 11%.

Інша тенденція – гендерна. Відсоток чоловіків серед інтернет-аудиторії знижується. Сьогодні це 49%, а п’ять років тому – 55%. Тенденція до спадання буде зберігатися й надалі. Вона залежна від демографічних процесів в Україні (чоловіча частина населення – 45%).
Раніше половина всіх інтернет-користувачів знаходилася в Києві. Сьогодні кількість користувачів мережі збільшується в Центрально-Північному регіоні (32%) і на Сході (34%). Найменш активним є Південь (10%) і Захід (24%).
Майже вся молодь до 30 років використовує інтернет (91% від загальної частки цієї вікової групи). Найбільш активно збільшується кількість користувачів у віці від 45 років. Лише за рік цей зріс на 9%. Частка аудиторії від 65 років теж зростає, але менш повільно. Загалом користувачів цієї вікової групи – 9% ( у 2012 році – 1%).
Найшвидше зростає інтернет-аудиторія в селах. У 2013 році 36% сільського населення мало доступ до мережі, у 2014 році – 45%. У містах інтернетом користується 62-68% населення.
За матеріалами MYMEDIA і дослідницької компанії Factum Group.