Інноваційна методика для дослідження вподобань дітей
Дослідити та зрозуміти цільову аудиторію дитячих товарів складно. Адже у більшості випадків рішення купувати чи не купувати продукт приймають батьки. При цьому вони керуються наступними показниками: ціна, якість, поради знайомих, репутація бренду тощо.
Натомість діти обирають емоційно. Тому компаніям важливо знайти баланс, створити продукцію, що буде подобатися і дітям, і дорослим. Для маркетологів важливо зрозуміти, як знайти контакт із цими двома цільовими аудиторіями: захопити малюків та отримати довіру їхніх батьків.
Вподобання малюків досліджувати та аналізувати складно. Такі проекти є більш часово та фінансово витратними. Найчастіше для збору первинної інформації використовують інтернет-опитування. Але у випадку з маленькими респондентами використання цього методу є некоректним, адже порушується приватність дітей та їхніх батьків.
Інноваційну методику організації вибірки для онлайн-опитування дітей і підлітків розробило міжнародне бюро маркетингових досліджень iVOX Ukraine. Завдяки їй вдається за мінімальний час дослідити вподобання респондентів віком від 4-х до 16-ти років. Бюро iVOX вже реалізувало пілотний проект опитування для відомого виробника дитячого харчування за 8,5 робочих днів.
За допомогою розробленої методики вдається знайти лідерів серед дитячих торгових марок та бренд-персонажів. Сама анкета має зручний та інтерактивний формат, тому сприймається дітьми як гра та розвага. Це дозволяє зібрати надійну інформацію, на основі якої проводиться інтерпретація вподобань дітей. Опитування проходить у комфортному для дитини середовищі без втручання незнайомих дітей. Варто зауважити, що анкета відповідає законодавству та вимогам ESOMAR з опитування неповнолітніх.
За матеріалом публікації Reklamaster