Google відкрив пісочницю для креативних агенцій

/ / Новини

Google відкрив пісочницю для креативних агенцій

Четвер, 24 Жовтня 2013

Інтернет-гігант відкрив творчу вітрину, на якій креативні агенції можуть виставляти свої вдалі кейси.

Платформа має сприяти набуттю досвіду компаніями, стати джерелом натхнення та розвитку, демонструвати вагу технологій у рекламній та PR-діяльності.

 

Google грається в пісочниці. Пошуковий гігант прагне підвищення використання технологій серед креаторів. Коли Google сформував власну Творчу Раду більше, ніж два роки тому, члени його творчого відділу розповіли, що пошуковий гігант роздаватиме нагороди. “Вони були стурбовані тим, чи якість діджітал-робіт була достатньо хорошою, щоб створити обговорення”, сказала Сесілія Воган-Сілва, яка очолює відносини Google з творчими агенціями.

Ще одна проблема з нагородами, додала вона, було те, що творчі Інтернет-комунікатори стверджували, що вони більше зосереджені на тому, що буде далі, а не на від минулих роботах. Таким чином, щоб відсвяткувати творче співтовариство унікальним шляхом, Google, за допомогою AKQA, випустив цифрову вітрину. Вона наступає на п’яти Facebook, який відкрив свою творчу онлайн-вітрину, Facebook Studio, у квітні минулого року.

На Creative Sandbox (Творча Пісочниця), установи можуть завантажувати свої роботи, а також кейси, що пояснюють PR-кампанії. При запуску більше 55 кампаній були представлені роботи різних агенцій, включаючи BBDO, Ogilvy, JWT, Grey, Saatchi, TBWA / Chiat / Day, Droga5, Barbarian Group, 72andSunny, R / GA і Razorfish. Щоб потрапити в Sandbox, кампанії повинні були бути проведені під час або після 1 вересня 2011 року.

Google не хотіли робіт, які б виглядали як типові кейси, тобто подача через клієнтські цілі, перебіг роботи та результати кампанії.

Швидше, мета полягає у сприянні інноваційному мисленню, змушуючи агентства копати глибше і відповісти на такі питання, як «Як технології запалюють вашу творчість?” Google включив розділ для кожного запису під назвою Building Blocks(Будівничі Блоки), де організації зобов’язані перераховувати технології і платформи, які вони використовували для проекту.

Sandbox також закликає компанії вносити до списку мови програмування, рекламні мережі та засоби розробки, що лежать в основі кампанії. Агенція може додати статистику, в тому числі враження про проект і навіть кількість написаних рядків коду.

“Ми хотіли показати кроки творчої роботи, щоб надихнути людей зробити ці кроки самим. За своєю суттю, Creative Sandbox є соціальним досвідом “, сказав Майкл Фарлі, асоційований креативний директор AKQA. Під час фази розробки, додав він, AKQA “взяв інтерв’ю у багатьох колег у сфері, щоб дізнатися, що надихає їх і як вони хотіли б, щоб їх надихали”. Кінцева мета Google Sandbox є досягнення порозуміння між творчими агенціями і командами, що забезпечують технології.

“Ми впевнені, що техноцентрична творчість не те ж саме, що творче виконання цифрової роботи”,- Воган-Сілва.

Тім Петерсен

http://www.pr-liga.org.ua//node/764?tid=