Google став найдорожчим брендом у світі
Як повідомляє The Telegraph, у 2016-му найдорожчим брендом стала компанія Google. Її вартість оцінюється в $ 109 млн. Компанія Apple, вартість якої оцінили в $ 107 млн, витіснена на друге місце. Минулого року цей бренд експерти оцінили в $ 145 млн. Третю позицію займає Amazon, вартість якого оцінюється в $ 106,4 млн доларів – торік він коштував $ 69,6 млн. Найвпливовіший бренд, за результатами Brand Finance, – Lego. Консалтингова компанія відзначила вихід повнометражного фільму «Лего. Фільм» в 2014 році як важливий фактор для успіху бренду. Далі в рейтингу впливових брендів розмістилися Google та Nike – друге та третє місця відповідно.
У минулому році за оцінкою Interbrand Corp. найдорожчими брендами були Apple ($179,1 млрд.), Google ($133,3 млрд.) та Coca-Cola ($73,1 млрд).
За результатами публікації MediaSapiens