Головні тенденції цифрових медіа від Reuters

/ / Новини

Головні тенденції цифрових медіа від Reuters

Четвер, 06 Серпня 2015

Стрімке зростання аудиторії онлайн-відео, блокування реклами і посилення ролі смартфонів, що змінюють бізнес-стратегії медіа – ці тенденції виявив Інститут цифрової журналістики Reuters. Дослідження опубліковане у звіті Didital News Report 2015. В його основі – опитування 20 тисяч респондентів з 12 країн світу. Це Австралія, Німеччина, Данія, Фінляндія, Іспанія, Ірландія, Франція, Великобританія, Японія, Італія, США, а також міське населення Бразилії.

Пропонуємо вашій увазі декілька найважливіших трендів цифрових медіа:

  • Зростає трафік зі смартфонів. Особливо яскраво ця тенденція проявляється в Японії, Великобританії та США. Щоденний мобільний трафік на новини зріс з 27% до 46%. А 66% опитуваних використовують смартфон для регулярного моніторингу новин. З мобільного телефону читають незначну кількість джерел, яким довіряють. Загалом, це 1,5 джерела на людину. У 70 % користувачів встановлені мобільні додатки для перегляду новин. Зміна джерела трафіку змушує адаптувати бізнес-моделі медіа до нових реалій. Приклад, з початку 2015 року ВВС створило адаптивний сайт (результат – 65% трафіку мають з планшетів та мобільних телефонів).
  • Зростання ролі соціальних мереж в новинній індустрії. Трафік з Facebook на новинні матеріали досяг 41%. Підсилює позиції і Twitter, який використовується в першу чергу для пошуку новин.
  • Зростає популярність онлайн-відео. Кількість переглядів онлайн-відео збільшується у всіх досліджуваних країнах. В Іспанії – на 20%, в Японії, США та Великобританії на 5%, в Данії – на 8%. Це впливає на стратегію просування соціальних мереж –  візуальному контенту  приділяється більша увага. В ньюзрумах розширюються штати відео-відділів.
  • Монетизація медіа. Дослідження Reuters продемонструвало, що лише 5-14% аудиторії згодні платити за новинний контент або вже платять за нього. Найвищі показники в Данії та Фінляндії. 59-75% опитуваних повідомили, що не будуть платити за новини. Але якщо в майбутньому передумають, то плата не перебільшуватиме  4,5 доларів на рік.
  • Моделі реклами. Прибутки від онлайн-реклами зменшуються, а банери повністю вичерпали себе. Користувачі активно захищають себе від рекламних атак. На постійній основі в США AdBlock використовує 47% опитуваних, в Великобританії – 39%. Онлайн-видання формують команди креативщиків, які створюють нові рекламні підходи і працюють з брендованим контентом. 

За матеріалами MYMEDIA