Гендерна рівність в рекламних комунікаціях

/ / Новини

Гендерна рівність в рекламних комунікаціях

Вівторок, 01 Вересня 2015
 

Вже  60 років на Міжнародному фестивалі креативності збираються представники індустрії комунікацій, маркетингу, реклами та креатори зі всіх куточків світу. Цього року учасники фестивалю мали змогу отримати новий  приз – «Скляний лев: лев змін» («Glass Lion: the Lion for Change»).

Це нагорода за творчий та прогресивний підхід до питання гендерного представлення суспільства в рекламних комунікаціях та кампаніях. Пропонуємо вашій увазі декілька кейсів, які отримали нагороду «Скляний лев: лев змін».

Агенція Droga5 у жовтні 2014 року запустила Equal Payback Project. Це краудфандингова кампанія для збору коштів, необхідних для компенсації розриву в платні за працю чоловіків і жінок. Для прикладу, жінки в США отримують 78 центів за працю, за яку чоловікам платять долар. Droga5 розробила веб-проект для збору коштів і створила промоційний ролик. В ньому знялася американська комедійні актриса Сара Сільверман, яка за сюжетом змінює стать, аби їй платили нарівні з чоловіками.  Цей проект отримав 100 тисяч доларів для National Women’s Law Center.

 

Проблема гендерної нерівності знайшла відображення і на прикладі комерційної реклами. За гендерну рівність виступає еквадорських бренд підгузків  Pompis.

 

Інший яскравий приклад – уругвайський лідер з виробництва жіночої контрацепції Urufarma. Від імені бренду з Восьмим березнем привітали всіх латиноамериканських мачо.

 

Бельгійська агенція  Mortierbrigade створила антирекламу. В ефірі бельгійського телебачення показали рекламу з двома варіантами озвучення. В першому варіанті зібрані всі стереотипи з традиційними інсайтами про турботливу матір, щасливу сім’ю. В другому варіанті озвучення героїня розповідає про те, що її дратує прання і те, що вона заробляє на 20% менше, ніж її чоловік.

   

За матеріалами публікації Ad.Index

  Далі буде ????