Гендерна рівність в рекламних комунікаціях
Вже 60 років на Міжнародному фестивалі креативності збираються представники індустрії комунікацій, маркетингу, реклами та креатори зі всіх куточків світу. Цього року учасники фестивалю мали змогу отримати новий приз – «Скляний лев: лев змін» («Glass Lion: the Lion for Change»).

Це нагорода за творчий та прогресивний підхід до питання гендерного представлення суспільства в рекламних комунікаціях та кампаніях. Пропонуємо вашій увазі декілька кейсів, які отримали нагороду «Скляний лев: лев змін».
Агенція Droga5 у жовтні 2014 року запустила Equal Payback Project. Це краудфандингова кампанія для збору коштів, необхідних для компенсації розриву в платні за працю чоловіків і жінок. Для прикладу, жінки в США отримують 78 центів за працю, за яку чоловікам платять долар. Droga5 розробила веб-проект для збору коштів і створила промоційний ролик. В ньому знялася американська комедійні актриса Сара Сільверман, яка за сюжетом змінює стать, аби їй платили нарівні з чоловіками. Цей проект отримав 100 тисяч доларів для National Women’s Law Center.

Проблема гендерної нерівності знайшла відображення і на прикладі комерційної реклами. За гендерну рівність виступає еквадорських бренд підгузків Pompis.
Інший яскравий приклад – уругвайський лідер з виробництва жіночої контрацепції Urufarma. Від імені бренду з Восьмим березнем привітали всіх латиноамериканських мачо.
Бельгійська агенція Mortierbrigade створила антирекламу. В ефірі бельгійського телебачення показали рекламу з двома варіантами озвучення. В першому варіанті зібрані всі стереотипи з традиційними інсайтами про турботливу матір, щасливу сім’ю. В другому варіанті озвучення героїня розповідає про те, що її дратує прання і те, що вона заробляє на 20% менше, ніж її чоловік.
За матеріалами публікації Ad.Index
Далі буде ????