ДОСЛІДЖЕННЯ: ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМУ ігнорують 82%

/ / Новини

ДОСЛІДЖЕННЯ: ІНТЕРНЕТ-РЕКЛАМУ ігнорують 82%

Вівторок, 25 Лютого 2014

Середньостатистичний інтернет-користувач переглядає до 70 рекламних банерів на день. Троє з чотирьох споживачів рекламу ігнорують.

Свіже дослідження компанії Goo Technologies (Швеція) спільно з Harris Interactive вивчило, яку саме рекламу ігнорують споживачі.

Так, онлайн-реклама привертає найменше число людей – 82% респондентів відповіли, що ігнорують рекламу в Мережі. Більше «пощастило» ТБ-рекламі, радіо і газетам – таку рекламу не помічають 37%, 36% і 35% відповідно, говориться у звіті експертів.

Найменше уваги в інтернеті отримують:

– банери – їх пропускають 73% користувачів

– реклама з соцмережах – 62%

– пошукова реклама – 59%

При цьому, чим старше споживачі, тим менше вони зауважують:

– онлайн-банери: 87%  – серед аудиторії у віці 65 + в порівнянні з 58% – серед мілленіалов (18-34 роки)

– social media реклама – 76% проти 48%

– пошукова – 72% проти 47%

Ці цифри не дивні, кажуть у Goo Technologies: за останніми даними comScore, середній користувач переглядає до 70 банерів на день.

Телевізійну рекламу ігнорує 50% респондентів з покоління «бебі-бумерів» (49-67) та 26% мілленіалов. Далі різниця нівелюється: у випадку з рекламою на радіо – 46% старшої аудиторії проти 34% молодих, а рекламу в газетах ігнорують 41% старшої аудиторії проти 34%.

Дослідження відзначає також різницю у сприйнятті реклами споживачів з різним доходом і освітою. Так, на онлайн-рекламу респонденти з $ 100 000 в середньому реагують менше, ніж з $ 50 000. Навпаки, однак, з традиційною рекламою на ТБ і в газетах, йдеться у звіті. Рекламу в мережі також більше ігнорують респонденти з вищою освітою, ніж без.

Яку рекламу користувачі ігнорують

107015big2.jpg_17553_p0107015big2.jpg_17553_p0

Опитування показало, що споживачам не вистачає, в основному, більш розважального (32%) і забавного (40%) рекламного контенту. Що ще, на думку респондентів, привернуло б їх увагу у рекламі? «Вражаюча уяву, незвичайна графіка» (19%), «інтерактивність» (12%), «участь у рекламі відомої особистості» (6%) тощо.

http://mmr.ua/news/id/issledovanija-internet-reklamu-ignorirujut-82-38456/?res=mmr_mailer&utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_content=21%2F02%2F2014%20-%209&utm_campaign=%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B8%20MMR