Чи готові бренди до кардинальної зміни споживача?

/ / Новини

Чи готові бренди до кардинальної зміни споживача?

П’ятниця, 15 Січня 2016

Грем Робертсон, президент брендингової компанії Beloved Brands, написав колонку про ті якості споживача, від яких варто відштовхуватися при створенні рекламної кампанії. За його словами, комунікації у світі стрімко змінюються, і якщо бренди встигатимуть за ними, зможуть розкрити весь свій потенціал.

«З початку цього століття ми стали свідками глибокої зміни споживачів, які почали заохочувати бренди, якщо ті перевершують їх сподівання, знаходять в них щось особливе і встановлюють більш високу мету комунікації», – пояснює Грем Робертсон.

Він додає, що споживачі стомилися від різноманітних прийомів, які використовують компанії, аби стимулювати придбання їхньої продукції. Загалом, Грем Робертсон радить звертати увагу на наступні зміни:

  • Мозок споживачів не здатен впоратися з усіма рекламними повідомленнями, які вони бачать. Бренди бомбардують споживачів. Компаніям варто змінити підхід то того, як звертати на себе увагу.
  • Споживачі завжди багатозадачні. Дивитися телевізор і гортати новинну стрічку в смартфоні, йти по вулиці і писати повідомлення друзям – це вже норма. Через розмаїття реклами, споживачі перестають зважати на неї.  Тому в дійсності людина взаємодіє лише з декількома брендами впродовж дня.
  • Споживачі втомилися від фальшивих обіцянок з боку компаній. Якщо людина розуміє, що бренд надає недостовірну інформацію, то може швидко написати про це на форумах, рейтингових сайтах,  у соціальних мережах.
  • Контролюють весь процес придбання продукції. Людина детально досліджує бренд, читає відгуки про нього та робить власні висновки. Тому бренд має керувати всім цим процесом: познайомити з продукцією, допомогти купити її та пояснити, як нею користвуватися.
  • Люди взаємодіють лише з тими брендами, в які вірять. Побажання і очікування споживачів значно зросли. Головне, що вони обирають ті бренди, цінності  яких їм імпонуюють. Велике значення має етика і поведінка кампанії у кризові ситуації. Приклад,  «дизельный скандал» Volkswagen.
  • Для споживачів важливіші відчуття, пов’язані з продуктом, ніж він сам. У 20-му столітті люди купували товари, бо компанії з екранів телевізорів кричали, що їхня продукція – найкраща. Сьогодні ж існує взаємодія на більш глибокому рівні. Приклад, кав’ярні Sturbacks, які створюють для своїх клієнтів «особливі моменти».