Через зміну алгоритму стрічки новин у Facebook медіакомпанії втрачають аудиторію

/ / News, Новини

Через зміну алгоритму стрічки новин у Facebook медіакомпанії втрачають аудиторію

Понеділок, 06 Червня 2016

У соціальній мережі Facebook  змінився алгорим стрічки новин. Медіакомпанії, що просувають свої матеріали за допомогою цієї платформи, активно втрачають аудиторію. Кількість переглядів кожного окремого матеріалу, опублікованого на офіційних ресурсах цих медіа, зменшилася на 42%.

За інформацією платформи SocialFlow, що займається просуванням медійних матеріалів у соціальних мережах, загальна кількість переглядів статей у Facebook  з 117 тисяч  (січень 2016 року) зменшилася до 68 тисяч (травень 2016 року). КерівникSocialFlow зазначає: «Facebook постійно змінює алгоритми побудови новинної стрічки, щоб підлаштуватися під смаки користувачів. Показники переглядів постів медіакомпаній в IV кварталі минулого року і в січні 2016 року були прекрасними».

Варто зазначити, що Facebook стала першою соціальною мережею, що відмовилася від хронологічного формату стрічки новин. Алгоритм соціальної мережі визначає найцікавіші матеріали для користувачів і виводить їх «у топ». Різко зростає популярність повідомлень на персональних сторінках окремих користувачів соціальної мережі, але офіційні сторінки, натомість,  популярність втрачають.

За матеріалами публікації Sostav.Ua