5 прикладів експериментів з Instagram від світових медіа

/ / Новини

5 прикладів експериментів з Instagram від світових медіа

Вівторок, 25 Серпня 2015

За останній час cоціальна мережа Instagram перетворилася на улюблений майданчик для експериментів світових медіа, що активно залучають нову аудиторію. International Journalists’ Network вдалося зібрати п’ять вдалих прикладів (BBC, Chicago Tribune, The Guardian, NowThisNews і Bit + Grain) того як медіа експериментують з Instagram.

Для залучення трафіку, медіаресурси традиційно використовують Facebook і Twitter. Instagram завжди був платформою для публікації додаткових фотографій, можливістю надати читачам закулісний контекст того, що відбувається у світі. Але тенденція змінюється і провідні медіавидання демонструють як Instagram перетворюється на важливе джерело поповнення трафіку.

5 медіаекспериментів:

  • BBC використовує хеш-тег  і щоденно створює найважливіші історії до 15 секунд. Відео супроводжується заголовками і титрами, які пояснюють зміст кадрів. Охоплюється широкий спектр тем: від висвітлення культурних подій Північного Китаю до конкурсів найкращого прапору для Нової Зеландії.
  • Минулого року The Guardian запустив хеш-тег #GuardianCam. Мета – продемонструвати читачам, що ж відбувається в ньюзрумах, «за кадром». Журналісти по черзі поповнюють основний аккаунт додатковими візуальними елементами щодо основних подій у суспільстві.
  • Chicago Tribune створив вінтажний аккаунт  задля того, аби максимально відтворити історію міста. Практично щоденно публікуються чорно-білі світлини, створені фотографами видання минулого століття.  Сторінка Chicago Tribune в Instagram має понад 35 тисяч підписників.
  • Основний контент NowThisNews в соціальній мережі – відео. Тематика – лайфстайл або чудернацькі новини. Наприклад про те, як космонавти куштують вирощену в космосі їжу. Такі публікації зацікавили 150 тисяч підписників.
  • Каліфорнійський медіастартап Bit + Grain пише про життя штату. Охоплені найрізноманітніші теми: кухня, бейсбольні традиції та інше. Основний контент – світлини  кухні та найгарніших пейзажів. На статичне зображення накладається аудіо, що дозволяє створювати медійну історію.