5 порад для брендів, або Як бути собою

/ / News, Новини

5 порад для брендів, або Як бути собою

Четвер, 05 Травня 2016

Щоб налагодити хороші відносини зі своїми клієнтами, брендам варто залишатися собою. Позиціонувати себе як бренд і переконливо говорити від імені компанії. Це дозволить покращити зв’язок зі своїми клієнтами і зберігати його впродовж тривалого часу.

Дослідження доводять, що клієнти віддають перевагу автеничним брендам, що викликають довіру. Сьогодні клієнти бажають бачити чесну комунікацію про продукти і товари бренду.

Як же бренду «бути собою»?

  • Не гнатися, а притягувати. Приваблюйте, адже споживачі шукають ті бренди, які вони знають.
  • Прислуховуватися до своїх клієнтів. Здатність добре слухати – це важлива характеристика «автентичності» особистості. 50% споживачів відмовляються від бренду, якщо той не демонструє природнього зв’язку. Розумійте, як ваш бренд вписується в контекст життя клієнтів.
  • Знати свій бренд. Ідея неперервного пізнання себе – визначальна. Пам’ятайте про внутрішню комунікацію бренду. Необхідно знати, що роблять і люблять співробітники. Це дозволяє розуміти те, чого від них можна вимагати.
  •  Визнавайте свої недоліки. Прозорість і бізнес йдуть поряд. А довіру вдається будувати навіть тоді, коли допускаються помилки.
  • Вірте в свій бренд. Клієнтів цікавить реальний досвід. Якщо бренд не має цілей, місії та візії, викликати до нього любов і довіру споживачів – складно.

За матеріалами публікації Reklamaster