Ann, project manager
Війна змінила вектор життя кожного з нас. Але ми в агенції вже повернулись до активної роботи, волонтерських проєктів та сміливих комунікацій. Ще з лютого в нас залишився неопублікований матеріал про наш чудовий PR Планер. Для Perfect PR – це був знаковий етап у 10-річному розвитку агенції. У нас як команди був та є величезний досвід,
Комунікації в умовах війни
Правильна комунікація бізнесу, урядовців та й кожного з нас – це теж зброя проти ворога. Тому агенція публічних комунікацій Perfect PR зібрала головні поради, як правильно комунікувати в умовах війни, підтримувати зв’язок з різними аудиторіями, щоб зберегти контакт і бути максимально корисними. Війна – це серйозне потрясіння для кожного з нас, але й у таких
Агенція з публічних комунікацій Perfect PR спільно з Українським Фондом Стартапів (USF) презентує відеопроєкт про 15 українських стартапів, які отримали гранти для свого розвитку.Місія USF: сприяти створенню та розвитку технологічних стартапів у Україні.Робота USF — це комплексний підхід для розвитку стартапів: кошти на реалізацію проєктів, менторська підтримка, акселераційні програми та професійне IT-ком’юніті.За допомогою USF стартапи
Вийшов новий випуск подкасту «По вуха у бізнесі» від Європейської Бізнес Асоціації з CEO Perfect PR Наталією Улинець. У подкасті — практичні поради управління репутацією, епізоди з життя PR компанії, книги, які надихають, work-life баланс та активний відпочинок. Переходьте за посиланням нижче та слухайте — обіцяємо, буде цікаво! Soundcloud ➡️https://bit.ly/3rrAx4Q Apple Podcast ➡️ https://apple.co/3wS38l7
Агенція Perfect PR спільно з ОККО втілила соціальний проєкт «Благаю, світись!» про необхідність світловідбивачів у темний період доби. ОККО вже сім років працює над підвищенням рівня безпеки на дорогах України. А мультиформатний соціальний проєкт «Благаю, живи! Безпека на дорозі», який впроваджує компанія, охопив близько 10 мільйонів українців.З 2014 року ОККО втілює проєкт «Благаю, живи! Безпека на
Спільно з ТМ «Галичина» та The Devochki агенція Perfect PR розробила Карпатський календар для локальних подорожей. Кожен місяць у календарі – це нові ідеї для розваг і незвичайні місця з карпатським колоритом. Наприклад, можна відшукати найбільш високогірну гойдалку та пройтися шляхами англійки Мені Мюріел Дові, яка 1890 року вирушила у самостійну подорож Галичиною та описала
Через челенджі у TikTok і відео в Instagram компанія пропонує школярам робити те, що вони вміють і люблять, й одночасно прищеплюватиме їм культуру безпеки на дорозі у темний період доби. В межах національної олімпіади «Благаю, світись!», ОККО закликає школярів знімати ролики про світловідбивні елементи: флікери, жилети та будь-які аксесуари, розповідати, чому бути помітним важливо, і
У межах національної кампанії «Благаю, живи! Безпека на дорозі» за допомогою сучасних технологій та лазерної проекції у небі над Оболонською набережною компанія «OKKO» транслюватиме соціальний ролик. Його героями стануть водії, пішоходи, діти та інші учасники дорожнього руху. Лазерне шоу з 3D-екраном у небі також транслюватимуть онлайн на Facebook-сторінці компанії та YouTube.2020 рік ОККО присвятила проблемі
Телеграм-канал агенції Perfect PR увійшов до рубрики «Telegram-канал тижня» у подкасті «Креативний дайджест» від медіа Creativity.ua.Послухати про телеграм-канал Perfect PR у новій рубриці подкасту Creative Digest можна за посиланням https://cutt.ly/9gaFtq6  Це перший україномовний Telegram-канал про PR, у якому спеціалісти агенції діляться знаннями з колегами та всіма, хто цікавиться світом комунікацій. PR-тусівка з професійною інформацією, лайфхаками і порадами з
Іноді компаніям може здаватися, що достатньо тільки створити сайт з переліком послуг і контактами, щоб бути у полі зору потенційних клієнтів і партнерів. Насправді ж сайти, на яких інформація оновлюється рідко, погано ранжуються у пошукових системах і втрачають довіру користувачів. Розповідаємо більше про те, чому компаніям варто системно розповідати про себе в мережі і від