Новини

Наталія Улинець про репутацію у подкасті «Трохи Мович»

репутація

Наталія Улинець, СЕО Perfect PR, взяла участь у подкасті «Трохи Мович». Разом із ведучим Сергієм Трухімовичем вони обговорили важливість системної роботи над репутацією на прикладі кейсу Національного антарктичного наукового центру України (НАНЦ).

У подкасті Наталія розглянула, як з 2018-го року формувалася репутація НАНЦ через різні медійні проекти, зокрема книгу «Мрія про Антарктиду» Маркіяна Прохаська та подкаст «Антарктичний». Особливу увагу було приділено тому, як ця попередня робота допомогла пом’якшити наслідки медійної атаки на НАНЦ у травні 2024 року.

Ключові тези, які обговорювали в подкасті:

  • Важливість систематичної та довготривалої роботи над репутацією;
  • Роль user-generated контенту у формуванні репутації бренду;
  • Співпраця з мікроінфлюенсерами та ентузіастами у своїй ніші;
  • Підготовка до протистояння можливим медійним атакам: постійне висвітлення різних аспектів діяльності.

«Репутацію на хліб намажеш» – цей вислів Наталії Улинець став гаслом подкасту, підкреслюючи, що інвестиції в репутацію завжди окупаються, особливо в кризових ситуаціях.Повний випуск подкасту «Трохи Мович» за участю Наталії Улинець доступний для прослуховування на YouTube, YouTubeMusic, Spotify, Apple та SoundCloud.

Ми у соц. мережах: