МК «Галичина», партнер агенції Perfect PR, – у трійці наймедіаактивніших компаній України

Автор статті: Наталя Улинець

МК «Галичина», з дослідженням FMCG Group, увійшла у трійку наймедіаактивніших компаній України у власному сегменті у 2018 році. За попередній рік компанія мала 851 згадку в українському медіапросторі.  Компанія співпрацює з агенцією Perfect PR півроку.

Молочна компанія «Галичина» впевнено закріпила позиціонування кефірно-йогуртного бренду №1 в Україні. Хоча попередній рік перед нею з’явилось  чимало викликів та завдань. У 2018 році компанія провела повний ребрендинг та змінила ядро цільової аудиторії. Окрім цього, випустила на ринок два нових унікальних продукти – «Карпатський йогурт» та «Карпатський кефір». 

У комунікаціях «Галичина» робила акцент на нативних матеріалах, соціальній відповідальності та екологічній орієнтованості компанії. 

Команда Perfect PR розповідає про те, як вдалось зацікавити нову ЦА та які канали й інструменти використовувались для донесення цінностей та переваг компанії.

<<

Наталія Улинець

СЕО агенції Perfect PR

1320_oooo-plus

«Співпраця нашої агенції з молочною компанією розпочалась з розробки комунікаційної стратегії та продовжувалась медіасупроводом виходу нових продуктів, проектів та івентів компанії. Важливий чинник кожної співпраці – побудова міцних довірливих стосунків агенції із партнером. З МК «Галичина» ми працюємо лише у площині довіри  та керуємось одними цінностями – відкритістю, якістю, унікальним та креативним підходом до кожного проекту».

<<

Євгенія Слободянюк

PR-спеціалістка агенції

1165_oooo-plus

«Компанія змінювала ядро цільової аудиторії – і це було своєрідним викликом для всіх. Адже покоління Z не сприймає традиційну рекламу. Бренд має говорити їхньою мовою, на близькі їм теми – соціально-важливі та корисні. Саме тому великий акцент у медіаактивностях компанії ми зробили на нативних матеріалах. У них подавали мінімум реклами та максимум цікавої та корисної інформації.

<<

Ольга Лех

СЕО агенції Perfect PR

183_oooo-plus

«МК «Галичина» – екологічно відповідальна компанія, яка працює над своєю екологічною політикою та шукає альтернативи, які б могли успішно замінити пластикову упаковку кефірно-йогуртної продукції. З цією метою минулого року «Галичина» виступила партнером Circular Economy Hackathon. На хакатоні компанія відзначила команду, яка запропонувала кращу ідею на тему «Рішення та матеріали, що замінять пластик». Це було успішно прокомуніковано на заході та у супроводжуючих прес-матеріалах».

<<

Анна Мозгова

PR-спеціалістка агенції

169_oooo-plus

«Важливим вектором комунікацій стало донесення до аудиторії цінностей та філософії бренду компанії. Тому «Галичина» долучилась до масштабної інформаційної кампанії від UNICEF «Говори проти насильства». Продукція компанії стала майданчиком для важливих меседжів, які говорили для українських родин щодо того, як правильно спілкуватись з дітьми та підтримувати сприятливу атмосферу у стосунках».