Як недизайнерам створити якісну презентацію?

Спеціалісти з комунікацій майже щодня зіштовхуються з потребою цікаво та якісно представляти свої проекти, готувати лончі або звітність. Щоб зробити хорошу презентацію, не потрібно бути дизайнером або досконало володіти графічними редакторами. Адже якісна презентація – це, насамперед, чітка структура і послідовний виклад.

Хорошу презентацію впізнати легко – вона допомагає утримати увагу. Погана ж відрізняється яскравими слайдами з нерозбірливим текстом. Як зробити красиву презентацію, з чого починати та яких помилок варто уникати – розповідаємо далі.

№1. Сформулюйте тему та структуру

Хороша презентація має одну тему. Вона повинна бути достатньо вузькою, з окресленою проблематикою і рішеннями. Правильно вибрана тема визначає структуру – чітку, логічну та послідовну. Структура має включати ціль та завдання проекту, залучені інструменти та очікувані результати, KPI. Звичайно ж, з кожним проектом все дуже індивідуально.

 

№2. Розпочинайте з тексту

Після пропрацювання структури презентації пропишіть тези для кожного слайду. Лаконічні, підкріплені цифрами, статистикою тощо. Далі – візуальне оформлення за допомогою піктограм, світлин, відео. Якщо ж розпочати з візуального оформлення, існує величезна вірогідність, що презентація залишиться без чіткої структури. Якщо маєте обмаль часу, ефектне та просте рішення – текст на білих слайдах, що забрендовані під конкретний проект.

 

№3. Чергуйте слайди

Створення презентацій схоже на написання тексту. Читати текст, що складається з речень однакової довжини – нудно. Пам’ятайте про ритм, тому чергуйте текстові слайди з візуальними (зображення, графіка, скріншоти тощо).

 

№4. «Оживіть» презентацію прикладами

Додати презентації практичної складової допоможуть кейси аналогічних проблем і рішень (як вдалих, так і невдалих) – для порівняння та проведення паралелей. Варто зазначити, що реальні приклади (дослідження, звіти тощо) роблять презентацію переконливішою.

 

№5. Дотримуйтеся принципу уніфікації

Використовуйте у презентації один або два ключових кольори. Зазвичай це корпоративні кольори та шрифти компанії або організації. Якщо вони відсутні або у цьому немає потреби, скористайтеся спеціальними сервісами з вибору кольорів. Наприклад, це Flat UI Colors 2, In Color Balance тощо.

 

Сміливо використовуйте і контрастні кольори, але перевірте на колегах, наскільки обране вами поєднання – вдале.

Принцип уніфікації стосується і шрифтів. Для створення презентації достатньо і одного: легкого, без засічок. Наприклад, це безкоштовні Open Sans, Roboto, PT Sans.

Правильне завершення презентації

Чимало з нас забувають про правильне завершення презентації – подяку за увагу та час. Крім подяки, на фінальному слайді мають бути і контакти агенції або осіб, до яких можна звернутися за потреби  додаткової інформації.

Колонку підготувала Анна Казак, PR-спеціаліст Perfect PR

Ми у соц. мережах:

Останні статті

Блог
Дизайн соціальних медіа
20.02.2024
Columns

Дизайн соціальних медіа та його роль у маркетингових кампаніях: вплив на ефективність та конверсію

Репутація
02.01.2024
Columns

Як створити успішну PR-стратегію: інструкція для «чайників»

комунікації
03.12.2023
Columns

Twitter(X): як українські бренди використовують його для креативних комунікацій

Репутація
25.10.2023
Columns

Обмовки за Фройдом та хайп на війні: ТОП-5 найгучніших PR-скандалів в українському бізнесі