Як цікаво писати про бізнес

/ / Колонки

Як цікаво писати про бізнес

Понеділок, 30 Грудня 2019
Цікавий, зрозумілий та релевантний контент змушує читача повертатися ще і ще. Цього ефекту намагається досягти будь-який бренд: стати цікавим інформаційним майданчиком для аудиторії та налагодити діалог, а в результаті – сформувати лояльність та довіру споживачів. Але писати про бізнес – не така вже й проста штука. Треба вміти вчасно зупинитися та запитати себе: «Чи зрозуміють мої читачі те, що я намагаюсь сказати?». На жаль, багато копірайтерів продовжують писати складно, що особливо помітно в темі фінансів, інвестицій та технологій. Це призводить до того, що наприкінці речення читач взагалі втрачає розуміння прочитаного. Так, читач може не знати специфічної лексики, не розумітися у механізмах. Тож, тексти покликані пояснити аудиторії складні процеси зрозумілою мовою.   Спілкуйтеся як людина з людиною Копірайтери часто забувають, що вони залишаються просто людьми, навіть коли пишуть від імені бізнеса. Так, використовуючи специфічну лексику, можна втратити читача вже на перших реченнях: ніхто не читатиме те, чого не розуміє. Радимо щоразу уявляти конкретну людину, далеку від вашої теми, та писати для неї. Наприклад, можна створити портрет споживача і детально описати всі його характеристики та потреби. Тримайте цей образ в голові та говоріть просто!   Складно не дорівнює розумно У школі дітей навчають використовувати складнопідрядні речення, вставні конструкції та безліч синонімів. Але все це обтяжує текст і не робить його більш розумним, відтак зовсім не підходить для бізнес-контенту. Пам’ятайте, що ви не пишете твір і не намагайтеся продемонструвати вміння використовувати складні конструкції та літературні прийоми. Набагато приємніше читати простий та цікавий матеріал.   Скорочуйте! Ми знаємо, що про улюблену справу хочеться сказати дуже багато. Проте це ви любите свій текст, а ваш читач лише починає знайомство. Тому нещадно забирайте непотрібні речення, уважно слідкуйте, чи ви не повторюєте одні й ті самі думки.   Візуалізуйте Аудиторія стає все більш мобільною, тож контент має чіпляти. Візуальні матеріали допомагають захопити увагу читачів та збільшити шанси бути прочитаними.   Структуруйте Суцільний текст – це океан літер, в якому важко знайти зміст та схопити правильну думку. Тому так важливо розмежовувати абзаци, робити підзаголовки та дотримуватися структури тексту.   Brand Voice Bank Щоб спростити процес створення матеріалів, радимо створити словник Brand Voice – перелік фраз та слів, які ви будете використовувати у всіх своїх матеріалах, варіюючи їх залежно від теми. Це допоможе правильно позиціювати тексти та зберігати стиль. Пам’ятайте: щоб ви не писали, ви пишете для людей. Тому будьте зрозумілими та легкими. А ми бажаємо, щоб ваші тексти завжди читали до кінця ✍️