Байдуже, ви власник юридичної компанії чи маєте інтернет-магазин, де продаєте нашийники з брюліками для собак. Сьогодні меми складають величезну частину спілкування в мережі, тому ігнорувати такий спосіб комунікацій не варто. А ще вони відображають те, як ми сприймаємо поп-культуру і навіть свідчать про наші політичні вподобання. Тому все частіше меми використовують у рекламі. Соцмережі стали
- Published in Колонки
No Comments
Часи, коли власники бізнесу масово зверталися до агенцій з проханням “Нам потрібен сайт”, минули ще десять років тому. Сьогодні ж все частіше говорять про діджитал — широке, комплексне та вже невід’ємне від сучасного бізнесу поняття. Головна причина, чому без діджитал-комунікацій не обійтись, — цільова аудиторія. За останніми даними Інтернет-асоціації України, 71% українців користуються інтернетом
- Published in Колонки
Проблема ейджизму на ринку праці існує, однак обговорюється менш активно, ніж, наприклад, сексизм. Наш HR-партнер Галина Патейчук дослідила проблему ейджизму у статті для журналу «Академія гостинності». З дозволу авторки публікуємо матеріал, адже тема на часі. Кадр з фільму “Стажер” Кожен керівник, формуючи команду, зіштовхується з проблемою постійного пошуку та вибору. Здебільшого серед вимог до кандидата – наявність відповідної
- Published in Колонки
Розповідати про власну продукцію чи послуги можна по-різному, і для цього є безліч дієвих інструментів і майданчиків: від корпоративного сайту і соцмереж до інформаційних матеріалів у медіа. Ми розповімо, чому не варто ігнорувати виставки і як використати їх по-максимуму. 6 причин поїхати на виставку Профільні виставки та форуми виробників продукції чи послуг мають
- Published in Колонки
Кінець 2019 року ознаменувався кількома гучними інформаційними кризами та атаками. У неприємну ситуацію потрапило львівське «Видавництво Старого Лева», редакція Cosmopolitan та салон краси G.Bar. Perfect PR уважно стежив за антикризовими кампаніями та їхньою ефективністю/неефективністю. Ефективність антикризових компаній можна відстежувати за такими показниками, як швидкість оприлюднення офіційної позиції, чіткість та переконливість позиції і як наслідок –
- Published in Колонки
Цей рік запам’ятався багатьма яскравими комунікаційними кейсами. Політичні роз’яснювальні кампанії нарешті ставали цікавими та навіть вірусними, різні галузі переплітались для спільних проектів, соціальні кейси були гучними і креативними. Читайте у цій добірці кейси, які найбільше запам’ятались спеціалістам Perfect PR. Оля Лех Заступниця CEO Perfect PR «Манту мочити можна, а Супрун — ні!» Потужна роз’яснювальна
- Published in Колонки
Цей рік видався насичений діджитальними комунікаціями — політики прагнули охопити більше молодого електорату, а комерційним брендам залишилося менше рекламного часу на телебаченні. Разом з тим, на діджитал впливали й глобальні тренди, зокрема, інтеграція теми мистецтва та використання Instagram-масок, а в Україні – ще й зростання активності використання соцмедіа. Чим нам запам’ятався український діджитал усього 2019
- Published in Колонки
Цікавий, зрозумілий та релевантний контент змушує читача повертатися ще і ще. Цього ефекту намагається досягти будь-який бренд: стати цікавим інформаційним майданчиком для аудиторії та налагодити діалог, а в результаті – сформувати лояльність та довіру споживачів. Але писати про бізнес – не така вже й проста штука. Треба вміти вчасно зупинитися та запитати себе: «Чи зрозуміють мої
- Published in Колонки
У той час, коли ми (хоча і у своїй інформаційній бульбашці) роздумуємо над медіагігієною, захистом від діпфейків, наш північний сусід не зменшує пропагандистських обертів. Кілька днів поспіль аналізувала російські телевізійні новини. Все зводиться до кількох меседжів потужної російської пропагандистської машини: «Україна – це проект Заходу, на якому стоїть НАТО», «Крим і Донбас – це Росія»,
- Published in Колонки
Лояльність клієнта до бренду – один з найсильніших зв’язків між продуктом та споживачем. Досягти такої лояльності вкрай важко, тим не менш, створення міцного комьюніті надає бренду можливість більше експериментувати та «хуліганити». Одне з найбільш лояльних комьюніті у світі – шанувальники Harley Davidson. Байкери готові виступати адвокатами бренду, а вся продукція виробництва Harley Davidson вважається якісною, крутою,
- Published in Колонки