Успіх будь-якої компанії — це її реалізовані цілі, за якими стоїть вдало розроблена стратегія взаємодії з аудиторією. Тому аналізувати основний ресурс компанії — її репутацію варто так само ретельно як і фінанси та кадровий потенціал. Відстежувати зміну репутації, динаміку досягнення стратегічних завдань, ефективність PR-заходів і комунікаційних програм, поведінку конкурентів можна різними методами і метриками. Проте PR-аудит —
Сьогодні мало не все життя обертається у соцмережах — від простих обговорень, куди піти на вихідні, і до глобальних проблем на кшталт як правильно побудувати бізнес. Тому для компаній присутність у соцмережах — це вже необхідність. Але самої присутності замало, потрібно мати чіткий план того, що компанія хоче отримати від соцмереж, що вони повинні давати
По-справжньому успішний лікар — не тільки майстер своєї справи, а передусім — бренд! Пропонуємо невеличкий мотиваційний конспект із тезами від медичних маркетологів, бізнес-тренерів та лікарів-блогерів з конференції Medical SMM «Особистий бренд лікаря у соціальних мережах».    Каріна Семенова, медичний маркетолог, організатор заходу MedSMM, експерт з побудови та просування особистого бренду лікаря Пацієнт, як і ви, звичайна людина,
Інформація поширюється надто швидко, щоб мати час на тривалі роздуми, як на неї реагувати і чи реагувати взагалі. Щоб компаніям бути на видноті, потрібно освоїти тактику швидкого реагування у комунікаціях з цільовою аудиторією та медіа. Крім того, комунікаційна стратегія як така в теперішніх умовах може не спрацювати, саме тому швидке реагування — стане козирем у
Для середнього бізнесу тривалі карантинні обмеження стали справжнім тестом на гнучкість і швидкі рішення. Пристосуватися до нових обставин і зберегти аудиторію — непростий виклик як для великих компаній, так і для маленьких сімейних виробництв.  Ми поспілкувалися із засновником Readyto. Restaurant Marketing, співзасновником театру пива “Правда” та власницею хендмейд-майстерні пастил і фріпсів “Яблунька” про те, які
Згадайте свого блискучого одногрупника, який готувався до іспиту рівно за 5 хвилин й отримував ледь не п’ятірку на очах в інших студентів. Можливо, ви самі були цим везунчиком? Так чи ні, від комунікаційних навичок залежить чимало, і їх завжди можна вдосконалювати. Ми зібрали 7 книжок, які допоможуть апгрейднути свої комунікаційні навички в різноманітних проявах.«WOW-виступ по-українськи»,
Тези з відкритої лекції для Магістерської програми з медіакомунікацій Українського католицького університету Ми останнім часом набрали настільки швидкого темпу, що пора було б зупинитися. Побути тут і тепер. Про це в останній день лютого говорив Владика Венедикт, єпископ УГКЦ, на TEDxLviv: «Деколи зміни відбуваються в нашому житті, стається щось катастрофічне – аварія, біда. Це дає
Сьогодні все більшої популярності набирає аудіоконтент, адже він зручний для прослуховування в дорозі чи під час щоденних рутинних справ. А нативні подкасти — чудовий спосіб донести корисну інформацію і підсилити бренд. Серед причин зростання популярності подкастів можна виділити основні: можливість бути мультифункціональним (використовувати свій час максимально ефективно – слухати подкаст і займатися щоденними справами). відпочинок
Карантин став серйозним викликом для бізнесу, а тому заклик «без паніки» актуальний не тільки для суспільства загалом, а й зокрема для компаній. Будь-який бізнес — це його споживачі, а вчасна і правильна комунікація зі споживачами допоможе зберегти аудиторію та навіть додати нових прихильників бренду.    А якщо знехтувати комунікацією вже зараз, то після карантину вона
Своєму недалекому майбутньому і майбутньому планети ми завдячуємо тим, що робимо сьогодні, що робимо просто зараз. Щороку в останній тиждень березня агенція Perfect PR долучається до всесвітньої ініціативи «Година Землі». Цей рік не виняток, хоча у дещо зміненому, дистанційному форматі. Цієї суботи ми всі приєднаємося до акції й вимкнемо зайві електроприлади у своїх домівках. А