За останніми комунікаційними дослідженнями українського аграрного ринку, 89% компаній використовують PR-інструменти у своїй діяльності. Проте дослідники підкреслили брак стратегічного і комплексного підходу до комунікацій більшості компаній. Ділимось особливостями комунікацій для аграрних компаній. Спеціалізовані події Кожен аграрій якнайменше раз у рік відвідує виставку, форум, конференцію як для пошуку необхідних товарів для власного бізнесу, так і представлення
Пандемія стала каталізатором діджиталізації: бізнес змушений освоювати нові напрямки, щоб втриматися на плаву. Умовний ресторан, якому до пандемії не потрібно було опановувати доставку їжі, змушений не тільки налагодити та оптимізувати внутрішні процеси, але й боротися за увагу на рекламних майданчиках Google i Facebook. Який він, інтернет-маркетинг 2021 і куди мають рухатися digital-агентства, щоб бути на
За останніми комунікаційними дослідженнями українського аграрного ринку, 89% компаній використовують PR-інструменти у своїй діяльності. Проте дослідники підкреслили брак стратегічного і комплексного підходу до комунікацій більшості компаній. Ділимось особливостями комунікацій для аграрних компаній. Спеціалізовані події Кожен аграрій якнайменше раз у рік відвідує виставку, форум, конференцію як для пошуку необхідних товарів для власного бізнесу, так і представлення власної продукції.
І як зберегти репутацію.   Є безліч прикладів, коли одне невірно сказане слово чи необережний пост у соцмережах може викликати хвилю негативних коментарів від хейтерів. При цьому загасити таку пожежу іноді важче, ніж привернути увагу до позитивних заходів, які може проводити компанія. Як не потрапити в інформаційну кризу і як зберегти репутацію бізнесу, розповіла Mind засновниця агенції
Люди втомлюються від серйозного контенту, тому компаніям час від часу корисно їх розважати. Крім того, лайтові інтерактивні матеріали, що залучають аудиторію до взаємодії, часто ефективніші за рекламні тексти і мають переваги, якими варто скористатися.  Якщо ви колись відволікалися на тести чи інтерактивну інфографіку, де можна щось прокрутити, потицяти на піктограми і кнопочки, то ви розумієте,
Або як зацікавити свою цільову аудиторію Будь-який інтернет-ресурс завжди може похвалитися банерною рекламою. Але це не означає, що конкретному рекламодавцю пощастило в такий спосіб достукатися до своєї аудиторії. Тому компанії обирають також і інший варіант розповісти про себе, свій товар чи послугу – через статті, події тощо.  Проте цей підхід складніший і, щоб він спрацював,
Як змінилися вимоги споживачів до брендів і як бізнесу взаємодіяти з аудиторією — декілька тез і висновків зі світових досліджень і тенденцій. Коли світ змінюється швидко і непередбачувано, ключова стратегія компаній — це спостережливість, гнучкість та адаптивність до глобальних трендів. Довіра до бренду сьогодні важливіша за гроші.Якщо компанії не залучені до соціальних потреб, то це компанії вчорашнього дня. За даними дослідження Porter Novelli, 89% опитаних хотіли б, щоб бренди витрачали гроші і ресурси,
Не завжди вдається попросити перезаписати озвучену фразу чи переглянути готовий відеосюжет перед його виходом. Тож ця комунікаційна інструкція допоможе підготуватиcя до незапланованих відеокоментарів.     У будь-якій ситуації розмовляйте дипломатично, контролюйте емоції (емоційні вислови завжди можуть зіграти проти вас). Говоріть лаконічно і по суті, використовуйте тільки факти. Це убезпечить вас від ситуацій, коли для сюжету
Агенція Perfect PR спільно з комунальним підприємством Київської міської ради «Центр публічної комунікації та інформації» розробила ролик, який допомагає переосмислити ЦНАП – у відео не стереотипний заклад, а динамічний сервіс «на дивані».«Наша мета — привернути увагу киян до того, що вони можуть користуватися сервісами ЦНАПу, замовляти документи онлайн чи записуватися до електронної черги, не виходячи
Піарник — міждисциплінарна професія, яка, крім особистих якостей, як–то комунікабельність, стресостійкість, здатність працювати в команді, потребує і конкретних знань та вміння застосовувати PR-інструменти чи розробляти інформаційні кампанії. Частково ці знання можна отримати на різноманітних курсах і тренінгах, а от ґрунтовнішу освіту пропонують в українських вишах.      На сьогодні чимало університетів, які мають факультет журналістики, пропонують також