Не прес-конференцією єдиною
Вихід на ринок нового продукту або послуги важко уявити без прес-події. Але це зовсім не означає, що варто обмежуватись звичною прес-конференцією, нудним брифінгом чи круглим столом. Якщо ви хочете, аби подія пройшла гучно та ефектно, пропонуємо звернути увагу на інші форми презентації. Якими вони можуть бути та як їх якісно організувати – знають фахівці Perfect PR!
Прес-сніданок
В яких випадках: презентація нового бренду, ребрединг, апгрейд товару або послуги.
Для кого: безпосередня цільова аудиторія. Сюди може входити як пул журналістів, так і безпосередні клієнти, якщо послуга чи товар є вузькоспрямованими.
Де: для прес-сніданку пасує невеличка кав’ярня, або навіть прес-рум, куди можна організувати кейтеринг.
Як: запрошуючи на прес-сніданок варто подбати про зручний час для проведення. У ритмі великого міста краще організувати прес-захід у зручній локації, в центрі. Тривалість прес-сніданку: до години часу.
Окрім спікерів, не забудьте про модератора. Від його вправності багато чого може залежати.
Чи не найважливішим буде частування, адже сама назва прес-сніданок вже наштовхує на цю думку. Не зайвим також буде інтерактивна частина та подарунки.
Приклад вдалого прес-сніданку: подія для молочної компанії «Галичина»
Організований для журналістів та блогерів прес-захід в One love coffee, з частуванням та міні-лекцією від консультанта з харчуванням, був організований для презентації нового продукту – Карпатського йогурту ТМ «Галичина». Запрошені гості також мали змогу створити власний мікс в йогурт-барі, обравши додатки для білого йогурту без наповнювачів, за смаком. У подарунку, який отримали всі гості заходу були папка з прес-матеріалами, флешка з електронним варіантом прес-кіта та нові йогурти. Подавався подарунок в актуальній сумці – авосьці.
Що стосується запрошення та його розсилки, а також контактуванню до та після заходу – ці речі краще віддати в роботу фаховим піарникам.
Прес-тур
В яких випадках: відкриття нового простору, новини пов’язані з виробництвом, великі події (кінофестивалі, наприклад).
Для кого: переважно для журналістів необхідного профілю.
Де: в місці, з яким бажаєте познайомити аудиторію.
Як: якщо ваш бізнес – це завод, і ви оновили устаткування. Або ж, наприклад, ви – виробник вина і маєте власні виноградники тощо, – прес-тур саме те, що вам необхідно. Цей захід масштабний і затратний, але отримані емоції точно вразять журналістів, а вони, в свою чергу, зможуть донести це, у вигідному для вас світлі, читачам ЗМІ.
Приклад вдалого прес-туру: подія для журналістів під час Одеського кінофестивалю.
Щорічно під час Одеського кінофестивалю, для журналістів профільних видань організовують прес-тур – з доставкою з різних міст та допомогою в заселенні. Так, новини про кінофестиваль та фільми поширюються силами 750 журналістів з усього світу.
На каву з
В яких випадках: коли у вас невеличка аудиторія і потрібен безпосередньо персональний піар.
Для кого: для журналістів або споживачів.
Де: найчастіше – в кав’ярні, але може бути в бібліотеці, сучасному хабі, або – залежно від суті презентації.
Як: якщо ви письменник, який видає нову книжку, або спеціаліст в якійсь галузі, і хочете привернути увагу до своє діяльності, такий вид події – може стати безцінним помічником. Ви познайомитесь зі своєю аудиторією, і в більш камерній атмосфері зможете розказати про свою діяльність, або отримати фідбек. Єдиний недолік такого заходу – він не розрахований на велику кількість осіб.
Вечірка-презентація
В яких випадках: вихід нового журналу, відкриття закладу, презентація нового напою.
Для кого: може бути як комерційним промо, так і особистісним (для представників шоу-бізнесу, наприклад), аудиторія має складатися безпосередньо з тих, хто дотичний до сфери, або може розповсюдити інформацію, наприклад, блогери.
Де: обов’язково заклад
Як: головне правило такого формату – це має бути весела подія. З мінімальним інформуванням, але з гарним оформленням, частуванням, музикою. Варто подбати про відомого діджея, розважальну програму, фото та відео-супровід.
Приклад вдалої прес-вечірки: подія від модного журналу Harper’s Bazaar.
Як спланувати подію?
Найкраще всього – планувати з кінця, орієнтуючись на результат, який ви хочете отримати.
Мета – Привід – Формат – Результат
ROI події визначається за формулою: загальна вартість отриманих безкоштовно публікацій поділена на бюджет події.
Бажаємо вам приємних та ефективних прес-подій!