Комунікаційні уроки від серіалу Friends

/ / Колонки

Комунікаційні уроки від серіалу Friends

Середа, 25 Вересня 2019
Цього місяця культовому сіткому Friends виповнилось 25 років. Причин популярності серіалу багато: попадання в інтереси цільової аудиторії, жарти покоління Х, обговорення актуальних тем (одностатеві шлюби, сурогатне материнство тощо). Проте не будемо недооцінювати ідеально підібрану шістку чудових акторів, які завжди підтримають, розсмішать та просто will be there for you. А які комунікаційні уроки дала нам ця справжня «сага» про дружбу?   Урок #1 Ким працює Чендлер Бінг, або як не потрібно розповідати про свою роботу Розповідати про свою роботу так, аби найближчі друзі років 10 не могли запам’ятати вашу посаду – безперечний талант Чендлера. У сучасних компаніях, працівники – перші амбасадори бренду. А як інакше? Ніхто краще них не зможе розповідати з таким же захопленням та драйвом в очах про втілений проект, нову ідею, чи нещодавній виїзний тімбілдинг. А як зробити зі співробітників справжніх амбасадорів бренду, читайте тут. Урок #2 Якщо помилка компанії призвела до кризи, вчасно визнайте помилку та вибачтесь Пригадуєте легендарне «We were on a break!» Росса Геллера? Чисельна кількість повторень цього вислову не призвело ні до чого окрім роздратування та сміху оточуючих. Отож урок зрозумілий: як би гучно та емоційно ви не відхрещувались від скоєної помилки, якщо є люди, які впевнені, що ви її зробили – вибачтесь перед ними та запевніть, що зробите все, аби в майбутньому така ситуація не складалась. We Were On A Break GIF by NETFLIX - Find & Share on GIPHYWe Were On A Break GIF by NETFLIX - Find & Share on GIPHY Урок #3 Використовуйте та тестуйте за потреби всі можливі інструменти Мета виправдовує усі засоби – таким висловом можна описати фейкову прощальну вечірку для Емілі, яку влаштувала Рейчел для зваблення своєї нової симпатії – Джошуа. Гра у пляшечку, переможне плаття, танець черлідерки – пригадуєте? Якщо ви працюєте з одними каналами та інструментами комунікації і вони не працюють, сміливо тестуйте інші. Не має прогнозованого ефекту? Діставайте з арсеналу нові. Традиційні медіа, соціальні мережі, співпраця з інфлюенсерами, оффлайн події, КСВ проекти – інструментів для ведення яскравих ефективних комунікацій безліч. Excited Jennifer Aniston GIF - Find & Share on GIPHYExcited Jennifer Aniston GIF - Find & Share on GIPHY Урок #4 Давайте ЦА те, чого вони від вас потребують та очікують Пам’ятаєте той випадок, коли перед Різдвяними святами, замість звичних святкових чайових листоноші та газетярю Моніка і Рейчел вирішили зробити оригінальний подарунок та спекли печиво. Це звичайно приємний і смачний презент, проте не у випадку, коли від вас очікують зовсім іншого. Орієнтованість на адресата та персоніфікованість месиджу лишається незмінним трендом у комунікаціях. А ефективні комунікації – дороговартісні. Monica Geller GIF - Find & Share on GIPHYMonica Geller GIF - Find & Share on GIPHY Урок #5 Зробіть ваш слоган яскравим та оригінальним для аудиторії Ніхто не сплутає авторство питання «How You doing?», правда? Як і слогани компаній «Я це люблю», чи Just do it. У гарному слогані має міститись ціла емоційна концепція бренду. Яскравий слоган – не просто вдало передає суть продукту/сервісу, а створює його візуальний образ у свідомості споживачів. І найголовніше, з оригінальним слоганом – вас ніколи не сплутають із конкурентом. Joey Tribbiani Flirt GIF - Find & Share on GIPHYJoey Tribbiani Flirt GIF - Find & Share on GIPHY