Into Z Future: понад 50% покоління Z вважають себе креативнішими за попередників

/ / Колонки

Into Z Future: понад 50% покоління Z вважають себе креативнішими за попередників

Вівторок, 17 Вересня 2019
У партнерстві зі SnapChat JWT Intelligence опублікував результати нового дослідження, проведеного на території США та Великобританії, – Into Z Future. У ньому проаналізували звички, очікування та вплив нового покоління – супер-креативників.   Джерело: Into Z Future І, забігаючи наперед, відразу розповімо про цікавий результат – дослідники виявили, що більша половина (51%) покоління Z вважають себе більш креативними за попередні покоління. «Покоління Z абсолютно креативніше, але, в той же час, й більш утилітарне за інші покоління» – йдеться у дослідженні. Також автори дослідження зазначають, що покоління Z виросло з соцмедіа та постійного використання онлайн-інструментів, тому започаткувало нову еру впливової та креативної комунікації. Його представники успішно монетизують результати своєї роботи, створюють власні імперії та інфлюенс-ком’юніті (наприклад, снікерхеди у рекламному ролику Adidas. Гумор і розваги – ключові мотиватора для покоління Z у створенні контенту та використання соцмедіа. А далі ділимося витягом найцікавіших результатів дослідження: #Додатки соцмедіа як спосіб креативного самовираження Близько 56% представників покоління Z використовують соціально-медійні додатки, аби творчо висловитися. П’ята частина учасників дослідження зазначила, що використовує соцмедіа для створення або розвитку свого бренду. Приблизно 46% опитуваних розповіли, що вони займаються своєю справою через захоплення й пристрасть до неї, й не вважають себе брендом. #Усвідомленість в користуванні інтернетом Покоління Z – гіпер-діджиталізоване, проте й гіпер-усвідомлене. На відміну від інших, його представники добре усвідомлюють всі наслідки (як позитивні, так і негативні) надмірного користування додатками та іншими онлайн-інструментами.   Джерело: Into Z Future #Перевага креативному онлайн-простору Приблизно половина покоління Z (55%) під час дослідження вказала, що вважають додатки соцмедіа й інтернет більш креативним простором, ніж всі активності офлайн. #Проведення часу в офлайн Як ми вже розповіли, автори  дослідження з’ясували, що представники покоління Z вважають себе більш креативним за попередні покоління. 77% опитаних у вільний час в офлайні обирають одну креативну активність: наприклад, малювання або ілюстрування, гра на музичних інструментах, ведення щоденника тощо. Якщо ж говорити про проведення часу в онлайн, понад 48% опитуваних віддає перевагу редагуванню фото, створення мемів або ж створенню інших діджитал-продуктів (власні відео, подкасти тощо).   Джерело: Into Z Future У межах дослідження SnapChat проаналізував власний вплив на покоління Z. Поміж усіма сайтами, на кшталт YouTube, Instagram, Facebook, Twitter, Tumblr, TikTok, за результатами опитування, саме SnapChat залишається найбільш популярним у створенні відеоконтенту та зображень, поширенню створених відео й фото, комунікації з друзями, поширенню пам’ятних моментів дня тощо.