Digital PR в освіті: комунікаційні кейси університетів

/ / Колонки

Digital PR в освіті: комунікаційні кейси університетів

Четвер, 19 Вересня 2019
Освітні заклади так само потребують розбудови бренду та репутації, як і організації в інших сферах. Поки українські університети лише вчаться ефективно використовувати різні комунікаційні інструменти, зарубіжні навчальні заклади успішно втілюють креативні ідеї та рішення. Покоління Z змалечку живе в інтернеті, тому друкованих буклетів на шкільних ярмарках професій для них вже замало. Тож, які digital інструменти доцільно використовувати, аби привернути увагу молоді до навчального закладу? Розповідаємо та ділимося кейсами. #Соціальні медіа Соціальні медіа — must have інструмент для навчальних закладів. Однак інформування про новини та наукові досягнення, отримання фідбеку від аудиторії — не єдине, чим живуть університети в соціальних мережах. Кожен з нас у душі естет, тож про візуальну привабливість контенту також варто пам’ятати. Наприклад, Університет Каліфорнії у Лос-Анджелесі на своїй Instagram-сторінці публікує фото своїх краєвидів під час заходу сонця. Ну і як же без милих хвостатих та чотирилапих.   Фото: Інстаграм Університету Каліфорнії в Лос-Анджелесі #User Generated Content Проте користувачі стають все більш вибагливими, і залучити їх до якісної взаємодії допоможе сама ідея соціальних мереж. Бажання творити, фантазувати та ділитися своїми досягненнями з іншими — це ті соціальні тригери, які підштовхують людей брати участь в інтерактивах. Крім того, цікавий користувацький контент швидко поширюється і стає вірусним. Цим явищем надихнулися комунікаційники Університету штату Огайо. На сторінці в Instagram вони розробили челендж, «змусивши» людей фотографуватися в позах літер, що складають назву Університету — O-H-I-O. Вийшло дуже весело і згодом на сайті навчального закладу була створена окрема веб-сторінка. Зараз там понад 17 тис. фото.   Фото: сайт Університету Огайо  #Мобільні додатки Світ стає дедалі мобільнішим, і розробка корисного мобільного додатку — ефективний інструмент для підвищення лояльності до організації, і освітня сфера не виняток. Додаток Університету Арізони Arizona Mobile дозволяє студентам швидко зорієнтуватися на території кампусу, дізнатися актуальні новини, перейти на інші сайти Університету та має багато інших зручних функцій. Все, що необхідно студенту — в одному додатку.   Фото: сайт Університету Арізони #Відео Формат відео дає простір для креативу та втілення ідеї. Інтерв’ю, анімаційні ролики, стоп-моушн — варіантів безліч. Так Державний Університет Колорадо в США вирішив мотивувати вступників та розповісти реальні історії з життя своїх студентів, поєднавши інтерв’ю та анімацію. А Державний Університет Аппалачі використав переваги свого місцерозташування й створив емоційний промо-ролик. #Онлайн-курси та лекції Потреба в онлайн-освіті стрімко зростає, і для вищих навчальних закладів це чудова можливість показати свою експертність. Головною перевагою онлайн-курсів є знайомство глядачів з викладачами, що активно формують та уособлюють бренд університету. Найуспішнішим онлайн-курсом став курс з Machine Learning (машинного навчання) від Стенфордського університету на платформі Coursera. На нього вже зареєструвалося понад 2,5 млн слухачів і понад 28 тис людей залишили свої рецензії. Youtube також є ефективним майданчиком для розміщення навчальних матеріалів. Массачусетський технологічний інститут має понад 2 млн підписників на своєму каналі з відеолекціями. А університети Берклі та Колумбійський університет регулярно публікують огляди своїх наукових досліджень.   Фото: розробка студентів Університету Каліфорнії в БеркліТакож онлайн-курси — це гарна можливість прокачати свої знання з комунікацій. У нашій добірці зібрані найсвіжіші курси для усіх, хто цікавиться комунікаціями.