BeerStone: перші кроки бізнесу та комунікації про нього

/ / Колонки

BeerStone: перші кроки бізнесу та комунікації про нього

П’ятниця, 13 Вересня 2019
Perfect PR розпочинає нову рубрику #PerfectPartners – про досягнення партнерів агенції у розвитку власного бізнесу. Перший успішний кейс – відкриття пабу BeerStone у Львові Олександром Дубом, маркетологом і SMM-спеціалістом, який працює у сфері близько 10 років. Олександр розповів нам про його мотивацію у відкритті пабу, ідею та вибір концепції; про власні інсайти та факапи, інструменти для промоції власного закладу. Ділимося найцікавішим.     Відкриття BeerStone як випробування власної мультифункціональності Ідея відкриття пабу у мене з’явилася наприкінці квітня 2018 року. Оскільки моя робота зосереджена в онлайні, траплялося, що навіть декілька днів міг не виходити з дому. Відтак зрозумів, що хочу мати власну справу. Таку, у якій доведеться вирішувати різні завдання – як маркетингові, так і побутові. Власне у ресторанному бізнесі актуальні практично всі види маркетингу, тому й зупинився на реалізації ідеї з пабом. У результаті перевірив себе – чи зможу упродовж дня виконувати кардинально різні справи та завдання. Після підписання угоди оренди довелося рухатися Часто жартую, що моєю остаточною мотивацією для відкриття закладу стало підписання угоди про оренду приміщення. Адже після цього дня довелося рухатися дуже активно. Насправді ж, мені хотілося створити заклад «не як у всіх»: поза форматом, поза правилами, поза модою. Не в центрі Львова, адже вважаю, що розвивати треба й інші райони міста. Вулиця Пекарська, на якій розташований BeerStone, як на мене, дуже недооцінена – туристами, екскурсоводами та й самими львів’янами. Вибір концепції та назви закладу Одне з головних завдань – розробка концепції закладу. Її впровадження почав з обрання назви, що, відверто, завдання не з легких. Спершу нічого не приходило на думку. Тоді вирішив проконсультуватися з фахівцями зі сфери ресторанного бізнесу. На той момент я вже знав, що основним напоєм нашого закладу стане пиво, тому й відштовхувався від цього. Також вже планував, що в основі інтер’єру будуть оздоблювальні камінь і цегла, а на підлогу покладемо бруківку – старовинну, характерну для Львова. Відповідно вирішив, що назва має поєднувати і пиво, і камінь – так народилася назва BeerStone.   Особливості нашої кухні Спочатку BeerStone працював у тестовому режимі, меню було доволі «скромним» і переважно включало снеки, бургери та закуски для пива. Ці страви присутні в усіх пабах міста, тому неможливо когось ними здивувати. Знайомі запропонували ідею з раками. Це був своєрідний експеримент – адже на початку сумнівався, що раки матимуть попит. На щастя, виявилося, що ця новинка до смаку нашим відвідувачам. А незабаром на наших гостей чекає нова страва, замовивши яку можна спробувати все із морської фауни. Робочі труднощі як досвід, а не перепона Бюджет на відкриття виявився значно більшим, ніж я планував з самого початку. Тож моя порада – сміливо множте все на три, якщо відкриваєте власну справу. Адже майстри, постачальники, співробітники – всі мають бути професіоналами, якісно робити свою справу. Я уявляв цей процес набагато легшим, проте виявилось насправді все по-іншому. Але це для мене – колосальний досвід, який додає впевненості у власних силах.   Комунікація – головний ключ для досягнення успіху Не можу сказати, що ми вже налагодили комунікацію, але активно працюємо над цим. Використовуємо усі можливі варіанти: радіо, рекламу і навіть інформаційну дошку, що ефективна для туристів, які проходять разом. Немає універсальної формули, що діє, а що – ні. Необхідно все пробувати, і по декілька разів. Звичайно ж, на першому місці у нас соціальні мережі – Instagram та Facebook. Побачив, що досить непогано працює «Google Мій бізнес». Реєструємося в численних онлайн-каталогах, наприклад: TripAdwisor, FourSquare. На них користувачі можуть залишати відгуки про ті чи інші заклади. А цього місяця запустили сайт пабу, де можна робити замовлення онлайн. Працюємо також з сервісом GLOVO. Тому ці, хто хоче ласувати вареними раками, чи будь-якими іншими стравами, чи напоями з нашого пабу вдома, тепер не мають жодних труднощів з цим. Намагаємося оцінювати ефективність реклами та комунікації – запитуємо людей, звідки вони дізналися про наш заклад. Повірте, люди люблять поговорити. Плани на майбутні впровадження Найперше хочу, щоб BeerStone закріпився у Львові як відомий заклад з хорошою репутацією. Наразі – це основний пріоритет для мене. Звичайно, що в подальшому хотілось б розвиватися та розширювати свій бізнес. Роздумую над відкриттям нових локацій в Карпатах, або в курортних містечках, але це обов’язково має бути бренд  BeerStone. Для мене він вже став рідним.