Спеціалістка нашої агенції Марія Кіцула поділилась для MMR тим, як комунікаційники можуть наблизити перемогу України. Початок повномасштабної війни в Україні став поштовхом до створення «комунікаційної армії», яка працює нон-стоп від початку вторгнення і до сьогодні. Ми добре знаємо, що росія, крім обстрілів українських міст, веде потужну інформаційну війну. І саме комунікаційники на цьому фронті борються,
- Published in Колонки
Залучити інвестиції для бізнесу, максимально успішно продати компанію чи отримати більше шансів на грант або виконання тендеру допоможе репутація для інвестицій. У західних країнах послуга називається Investor Relations (IR) та досить популярна серед середнього та великого бізнесу. Багато компаній формують власні IR-відділи або звертаються по допомогу до агенцій. Для українського ринку побудова чи підтримка репутації
- Published in Колонки
Важливість репутації для інвестицій ми вже розглядали в попередньому матеріалі, а зараз хочемо показати, як вона працює та кому в першу чергу необхідна. Представництвам закордонних компаній, які відкривають для себе ринок України Для виходу на новий ринок необхідна ефективна комунікація з усіма стейкхолдерами. На кожному з етапів: знайомство, переговори, укладання домовленостей, початок співпраці потрібна систематизована
- Published in Колонки
Як сказав Воррен Баффет, один з найвідоміших інвесторів сучасного світу: «Потрібно 20 років, щоб створити репутацію, і п’ять хвилин, щоб її зруйнувати. Якщо будете думати про це, то робитимете все інакше». Репутація організації є одним з найбільш ефективних і найменш виміряних факторів у відносинах з інвесторами. Проте сучасні тенденції вказують на те, що багато інвесторів
- Published in Колонки
Спеціалістка агенції Perfect PR Богдана Дронюк поділилася власним досвідом та порадами щодо особливостей роботи піарника з новою галуззю чи продуктом. Коли я прийшла працювати в агенцію, першим моїм проєктом став ортодонтологічний стартап, який спеціалізується на виготовленні та лікуванні невидимими елайнерами. Словом, тоді про ортодонтію я не знала майже нічого. Проте це був нереально крутий кейс,
- Published in Колонки
Digital-спеціаліст нашої агенції Тарас Гуменюк дослідив як взаємопов’язані точність даних та ефективність управлінських рішень у бізнесі. Які рішення можна вважати зваженими? Перш ніж перейти дорогу, варто оглянутися. Ліворуч, праворуч, і — вперед. Кількість даних для аналізу невелика, критерії очевидні. В електронній торгівлі кількість даних та змінних значно більшає: ми маємо показники охоплення, середній час сеансу,
- Published in Колонки
Війна росії проти України стала глобальним чинником для репутації бізнесу. Компанії, які заявили про свою позицію та вихід з росії — отримали схвалення аудиторії. Чи покидають світові PR-агентства російський ринок, у колонці для MMR розповідає Тетяна Ворончук, PR-спеціалістка агенції Perfect PR. За дослідженням Brand Keys, 85% респондентів бойкотуватимуть російські бренди, щоб показати солідарність з Україною. А
- Published in Колонки
У будь-якій кризовій ситуації, а тим паче під час війни, категорично не можна мовчати чи зникати з публічного простору. Навіть якщо ви компанія, яка призупинила свою роботу, ваші офіційні пабліки мають стати майданчиками для поширення важливої інформації. Правильна комунікація бізнесу, урядовців, громадських об’єднань та й кожного з нас – це теж важлива зброя проти ворога.
- Published in Колонки
Вже з перших тижнів війни можна було простежити певні тенденції: як комунікують президент, головнокомандувач, бізнес, що відбувається у медіа країни та в спілкуванні між українцями. Спеціалістка нашої агенції Наталія Туркевич проаналізувала та виділила топ-5 тенденцій в комунікаціях: ✅ Якщо до війни довіра до владних структур була не надто високою, то після 24 лютого простежується тотальна довіра
- Published in Колонки
Після 24 лютого значні зміни відбулися у роботі багатьох галузей, не став виключенням і український діджитал-маркетинг. На топ-5 найбільш поширених запитань про те як змінилось його функціонування під час війни в Україні відповідає digital-спеціаліст нашої агенції Тарас Гуменюк. Як змінився Digital-маркетинг від початку війни? В першу чергу, реклама зупинилася. І в цьому вакуумі змінилась конкуренція.
- Published in Колонки