Ann, project manager
Війна змінила вектор життя кожного з нас. Але ми в агенції вже повернулись до активної роботи, волонтерських проєктів та сміливих комунікацій. Ще з лютого в нас залишився неопублікований матеріал про наш чудовий PR Планер. Для Perfect PR – це був знаковий етап у 10-річному розвитку агенції. У нас як команди був та є величезний досвід,
Протягом останнього тижня медіа вділили неабияку увагу партії «Опозиційна платформа – За життя». Зокрема через заборону її діяльності як однієї з проросійських партій та затримання СБУ одного з її співзасновників – Віктора Медведчука. З початку свого створення партія ОПЗЖ взяла проросійський вектор, тому її комунікація часто зводилася до критики чинної влади, євроатлантичного курсу України і, звичайно, до необхідності повернутися в обійми
Публічна діяльність бізнес-організації, державної структури чи окремої персоналії може мати низку ризиків, які потенційно можуть перерости в кризу. Недоречна заява, невірний акцент чи недостатньо прокомунікований інфопривід — все це може відбитися на образі та репутації організації. Аби публічна діяльність не була допоміжним чи побічним інструментом, а працювала у тісній звʼязці та системі з бізнес-планом, рекомендується
PR-спеціаліст агенції Perfect PR Владислав Рудий відвідав тематичну дискусію «Держкомунікації: неПИСАНІ правила» під час 28 BookForum і занотував ключові думки, якими поділились комунікаційниці/ки державних інституцій. Участь в обговоренні брали комунікаційниця Центральної виборчої комісії Іванна Стець; радниця з комунікацій міністра закордонних справ України, експертка Центру кризового управління ПРООН при МЗС України Марина Дадінова; директор з маркетингу
Всі маніпулюють. Так можна перефразувати назву першої серії культового серіалу «Доктор Хаус». Маніпуляція сьогодні такий же елемент повсякденності, як звичайне прохання. Сама по собі вона не може бути доброю чи поганою, адже перш за все, це інструмент. Основним джерелом та натхненням для цієї статті стала книга Альбрехта Мюллера «Вірте мало, сумнівайтесь у всьому, думайте самі:
Зазвичай, коли мова йде про пресслужбу, виникає асоціація з представником Білого дому, який від імені Президента проводить брифінг перед журналістами та репортерами, відповідає на питання та несе повну відповідальність за публічне сприйняття описаних дій голови держави. Проте такий підрозділ як пресслужба давно існує не тільки в державних структурах. У цьому матеріалі ми детально розглянемо функціональність
Ми живемо в час, коли інформаційний простір переповнений різними повідомленнями. Їх наскільки багато, що іноді сприймаємо чергову новину як інформаційний шум. Людина здатна сприймати, розуміти і використовувати лише мізерну частину від усіх повідомлень, які надходять із соціальних мереж, телебачення, ЗМІ чи нативної реклами. Великим компаніям чи брендам стає все важче доносити окремі меседжі до своєї
За останніми комунікаційними дослідженнями українського аграрного ринку, 89% компаній використовують PR-інструменти у своїй діяльності. Проте дослідники підкреслили брак стратегічного і комплексного підходу до комунікацій більшості компаній. Ділимось особливостями комунікацій для аграрних компаній. Спеціалізовані події Кожен аграрій якнайменше раз у рік відвідує виставку, форум, конференцію як для пошуку необхідних товарів для власного бізнесу, так і представлення
Пандемія стала каталізатором діджиталізації: бізнес змушений освоювати нові напрямки, щоб втриматися на плаву. Умовний ресторан, якому до пандемії не потрібно було опановувати доставку їжі, змушений не тільки налагодити та оптимізувати внутрішні процеси, але й боротися за увагу на рекламних майданчиках Google i Facebook. Який він, інтернет-маркетинг 2021 і куди мають рухатися digital-агентства, щоб бути на
За останніми комунікаційними дослідженнями українського аграрного ринку, 89% компаній використовують PR-інструменти у своїй діяльності. Проте дослідники підкреслили брак стратегічного і комплексного підходу до комунікацій більшості компаній. Ділимось особливостями комунікацій для аграрних компаній. Спеціалізовані події Кожен аграрій якнайменше раз у рік відвідує виставку, форум, конференцію як для пошуку необхідних товарів для власного бізнесу, так і представлення власної продукції.