Які тренди визначатимуть комунікацію у 2019-му році?

Автор статті: Анна Казак

Дата публікації: 28 January 2019

Ефективна робота PR-спеціаліста значною мірою залежить від уміння тримати «руку на пульсі» та слідкувати за тенденціями, новими технологіями й інструментами і, за потреби, своєчасно коригувати стратегію комунікаційного супроводу.

Розповідаємо детальніше про ключові тенденції комунікацій, що визначатимуть наступний, 2019 рік.

#1. Нативні проекти

Поняття нативної реклами офіційно існує з 1960-х років – про нього вперше згадує у своїх роботах американський рекламіст Говард Госcідж. За останні роки нативна реклама актуалізувалася і її ефективність у 2019 році лише зросте. Під цим поняттям сьогодні розуміють нестандартні проекти, що резонують і стають гучними інфоприводами. Окрім того, вона має низку переваг, серед яких: відсутність «банерної сліпоти», мультиплатформніть, захист від AdBlock,  а також, що важливо, практична цінність для читачів та емоційна прив’язка.

На фото – кампанія: Women Inmates; видання: The New York Times; бренд: Netflix, серіал Orange Is the New Black


2

#2. Тотальна відеолізація

Безсумнівно, відео – один із найбільш перспективних видів контенту впродовж наступних 5 років. Водночас, і один із найбільш фінансово вартісних. Декілька фактів про сприйняття відеоконтенту у час інформаційного буму. По-перше, ми запам’ятовуємо близько 95% інформації, яку отримуємо під час перегляду відеороликів, якщо ж говорити про текст – лише 10%. По-друге, реклама з відео спрацьовує більш ефективно, сприяючи ще й емоційній прив’язці глядача до «історії» вашої компанії, організації або проекту. У результаті ви отримуєте більше  поширень, вподобань, переходів на необхідні сторінки. Окрім того, досліджено, що відео допомагає на 54% збільшити впізнаваність бренду.

photo-1485846234645-a62644f84728

 

#3. Проекти з VR та AR

Значну частину дня ми витрачаємо на користування гаджетами: листування,  перегляд новин, пошук необхідної інформації тощо. За допомогою віртуальної і доповненої реальності вдається створити нові інтерактивні можливості для бренду. Хорошим прикладом стане компанія IKEA, яка пропонує для своїх клієнтів опцію доповненої реальності під час придбання меблів або аксессуарів для дому. За допомогою мобільного додатку клієнти можуть відразу побачити вдалість візуального розміщення обраних  предметів інтер’єру та декору у своєму домі або офісі.

 

1_0rtfp6lxejwxcg5ee_wycg

#4. Екологічна свідомість

2019 рік обіцяє запам’ятатися новою хвилею екологічною свідомості: з новими більш персоналізованішими меседжами, креативнішими інструментами і майданчиками. Бренди активніше почнуть говорити на глобальні теми, і екологія – стане однією з ключових. Тут варто сказати про те, що цей тренд набув яскравих рис вже у 2018-му році. Яскравий наприклад, під час показу на наймасштабнішій рекламній платформі Super Bowl одна з великих пивних компаній витратила понад 5 мільйонів доларів. Вона привернути увагу не лише до своєї продукції, а й до однієї з глобальних екологічних проблем – нестачі питної води.

1516655509-behindthescenes2-1515796565653-20-hr

 

#5. AI-рішення у комунікаціях

Ефективність комунікацій у 2019 році компанії підвищуватимуть за допомогою AI-алгоритмів. З їх допомогою вдається якісніше і швидше проаналізувати тенденції ринків та інформаційні запити споживачів, а також зробити ефективнішим пошук нових клієнтів. За допомогою AI також можливо персоналізувати комунікацію з клієнтами, якісно утілити формат «24/7».  

photo-1504164996022-09080787b6b3

Вдалого комунікаційного року!