Яка ваша цільова аудиторія?

Автор статті: Ревіде Зіятдінова

Дата публікації: 10 April 2019

«Наша ЦА – чоловіки та жінки, 22-35 років, з середнім доходом, мешканці великих міст…»  – як часто ми чуємо подібний опис цільової аудиторії? А знаєте, чому він вже неефективний?

Аби потрапити в поле інтересів і зацікавлень аудиторії, бренду важливо враховувати не лише демографічні та географічні показники. Насамперед, варто дослідити стиль життя вашої цільової аудиторії. Проаналізуйте, де ваша цільова аудиторія проводить свій час – у яких оффлайн-локаціях, які онлайн-ресурси відвідує, яким соціальним мережами користується. Поцікавтеся, у яких умовах формуються її звички та що спонукає зробити покупку або скористатися послугою.

З таким аналізом вам допоможе американська інтерпретація «Теорії поколінь», за якою кожні 20 років формується покоління людей із цінностями та поведінкою, що відрізняють їх від попередників.

Пропонуємо вам гайд, який стане незамінною інструкцією для визначення вашої ЦА.

Джерело: Perfect PR

Джерело: Perfect PR