Як зробити Instagram інструментом для піарників

Автор статті: Ревіде Зіятдінова

Дата публікації: 29 November 2018

Instagram давно перестав бути лише соцмережею гарного візуального контенту. При правильній побудові стратегії та її втіленні, Instagram може стати ефективним PR-інструментом, що вирішуватиме низку питань: підвищуватиме знання про бренд, залучатиме та утримуватиме клієнтів, формуватиме лояльну аудиторію. До того ж, завдяки сторіз, опитуванням, прямим ефірам, соціальна мережа дозволяє лишатись брендам у перманентному зв’язку із своєю аудиторією.

Мережа постійно розвивається, оновлюється та поповнюється опціями. Розповідаємо про те, як лишатись у тренді та зробити з акаунту Instagram новий майданчик спілкування із аудиторією.

photo_2018-11-29_12-16-04

Не фотографіями єдиними

Дослідження Quintly показали, що відео в Instagram отримують на 21% більше охоплення та взаємодії, аніж інший вид контенту. Статистика дивує, адже всі звикли, що фішка Instagram – гарні статичні фотографії. Проте видається, що традиційний формат подачі контенту в соцмережі відходить. Друге місце після відео за популярністю займають фотографії-каруселі. А про те, чому відео – це тренд останніх років, що не збирається здавати свої позиції ще як мінімум років п’ять, читайте у нашому попередньому матеріалі.

  • Робота з інфлуенсерами

Останнім часом багато хто говорить про завершення ери Instagram-блогінгу та різке пониження довіри аудиторії до лідерів думок. Дійсно цифри кажуть самі за себе.  За статистикою від Medium, 52% молоді почала менше довіряти інфлуенсерам. А минулотижневе нововведення від соціальної мережі – інструмент для вирахування накручених підписників та вподобань на фотографіях, показав, що слід дуже ретельно обирати блогерів для співпраці. Проте брендам не слід робити поспішних висновків та ігнорувати у своїх PR-кампаніях роботу з інфлуенсерами. Західні фахівці радять звертати увагу на «наноінфленсерів» – блогерів з аудиторіями від 1000 до 5000 підписників. Аудиторія таких лідерів думок часто складається з друзів, знайомих, оточення блогера, пости та рекомендації якого здаються дуже камерними та особистими. Такими, які викликають довіру та бажання спробувати якийсь продукт, чи послугу.

Не ігнорувати вихідні!

Більшість брендів звикли публікувати багато контенту у будні, даючи відпочинок та паузу як собі, так і підписникам на вихідних. Така тактика не правильна, переконані дослідники Quintly. Згідно їх аналізу, 76.13% контенту в Instagram публікується від понеділка до п’ятниці. Проте на вихідних пости отримують на чверть більше охоплення аніж у будні! Виглядає цілком логічно – люди мають більше часу та не зосередженні на роботі. До того ж погодьтеся, що на вихідних більше опцій запостити гарну фотографію з відпочинку в горах, вечірки, чи недільного шопінгу, аніж у будні. 

photo_2018-11-29_12-15-51

  • «За кулісами»

Чи то проста психологія, чи звичайна людська природа, проте люди часто люблять підглядати «behind the scenes». Гарні, якісні картинки – це звичайно цікаво, проте дізнатись, що відбувається за кулісами ідеального життя – набагато цікавіше. Саме цю опцію пропонує нам Instagram – знайомити аудиторію з внутрішнім життям компанії, засновників бренду, її працівників. Такий контент майже не пасує іншим соцмережам та ідеальний для  Instagram. Розповісти про послуги та продукти бренду через знайомство аудиторії з виробництвом, командою, факапами, рутинним життям може закладатись у всю стратегію ведення сторінки. Ви стаєте відкритими, дружелюбними та близькими. 

photo_2018-11-29_12-15-39

  • Не дублювати контент у себе

Сторінка в Instagram не має стати копією ваших сторінок в інших соцмережах. Кордони між особливостями різних мереж дійсно зараз розмиті – Facebook ввів можливість публікувати сторіз, в Youtube тепер можна відправляти повідомлення, а зовсім нещодавно такої опції не було навіть в Instagram! Проте дублювати контент з іншим соцмереж – погана тактика. Присутність бренду на різних соцмережах має бути виправданою та нести в  собі мету. Використовуйте особливості соцмереж та будьте впізнаваними й унікальними.