Як бізнесу комунікувати з Next Generation

Автор статті: Наталя Улинець

Дата публікації: 5 April 2019

Представники Next Generation виросли в епоху вільного доступу до ресурсів. Вони більш свідомі, ніж будь-яке інше з попередніх поколінь. Вони не хочуть торгувати своїми цінностями задля іміджу і з недовірою розглядають компанії, слова яких не підкріплені діями.

Методи комунікації, що працювали 10-15 років тому, залишають байдужими нове покоління. Для побудови успішної комунікації бізнесу потрібно відкинути стандартні підходи та бути готовим подати себе сильно та емоційно.

За декілька років  покоління Z безумовно стане ядром вашої цільової аудиторії. Зважаючи на це, компанії зобов’язані посилювати свою експертність та застосовувати різноманітні канали комунікацій. Про те, що варто враховувати під час комунікації з поколінням Z, які канали та інструменти застосовувати, розповіла на наймасштабнішій бізнес-події Ukrainian Business Marathon 2019 Наталія Улинець, CEO Perfect PR.

img_5183

На фото – Наталія Улинець під час виступу на Ukrainian Business Marathon 2019

# Як потенційне ядро вашої аудиторії

Next Generation — це молоді люди, народжені після 2000 року, саме вони задають тренди сучасності та складають 20-21% населення в Україні та Європі.

Ігноруєте комунікацію з молоддю та її інтереси? Маєте шанс втратити 20% потенційних споживачів та як бізнес швидше постаріти ментально.

#На часі — Instagram, блогери, месенджери, YouTube

PR-інструменти надзвичайно швидко змінюються. А комунікація із Next Generation — потребує окремих і продуманих концепцій та використання інструментів, ефективних для цієї PR-аудиторії. На часі — Instagram, блогери, месенджери, YouTube.

img_5137

На фото – Наталія Улинець під час виступу на Ukrainian Business Marathon 2019

#Покоління Z – «без гальм»

Покоління Z живе у світі технологій. Воно гнучке, «без гальм», залежне від модних тенденцій та постійно моніторить новинки. Це покоління відчуває свободу та рівність,  любить музику та мистецтво, поважає все, що екологічне та стильне.

#Next Generation – потенційні партнери та конкуренти великого бізнесу

Next Generation сьогодні вже є обличчями брендів та потенційними партнерами і конкурентами великого бізнесу. Більшість світових та національних брендів оновлюють та доповнюють свою аудиторію саме поколінням Z.

#Молоде покоління – інноватори та Digital

У пріоритеті розвитку бізнесу, що має намір комунікувати з молоддю, повинні бути розробки, інновації, інтернет-рішення та digital.

На фото – Наталія Улинець під час виступу на Ukrainian Business Marathon 2019

На фото – Наталія Улинець під час виступу на Ukrainian Business Marathon 2019