Вино і комунікація

Автор статті: Анна Мозгова

Дата публікації: 29 January 2019

Звісно, під час роботи ми підкріплюємо настрій лише запашною кавою або зігріваємось чаєм. Але коли мова йде про публічні події, презентації, святкові відкриття і в ваших інтересах задобрити аудиторію, розслабити її, налаштувати на гарне сприйняття – робити це з вином завжди надійніше!

snimok-ekrana-2019-01-28-v-16-53-12

Струсити з себе трохи офісного настрою, підбадьоритись, розслабитись – що може бути краще в кінці робочого дня? Але коли робочий день звичайного менеджера доходить кінця, в менеджера з комунікацій може починатися найцікавіше. Зустріч, показ, івент для споживачів, робота піарника – це не лише формування іміджу, це ще й безпосередній вплив на думку оточуючих, збір інформації, налагодження комунікацій, зрештою. Що обрати, аби всі ці завдання реалізувалити ефективніше – розповідаємо з досвіду.

Тихі вина (ті, які не містять вуглекислоти) поділяються на столові (сухі, напівсухі та напівсолодкі), кріплені та ароматизовані.

Кріплені вина: портвейн, мадера, херес, марсала та десертні вина: мускати, токай, кагор, лікери – доволі важка артилерія. Їх краще використовувати лише в тематичних подіях  або за індивідуальним побажанням вашого візаві. Для налагодження ж комунікації в звичному режимі, краще обрати столові вина. Якому вину надати перевагу за рівнем цукру (сухому, напівсухому чи напівсолодкому) – справа особистого смаку.

Але будьте певні, що білі вина зазвичай мають вищу кислотність, ніж червоні, тому солодке червоне може бути по-справжньому солодким.

Окрім солодкості, тобто вмістимого рівня цукру, вина поділяються також за критеріями:

  • Кислотність: від нейтрального до кислого. Що стиглішим є виноград, то менш кислим буде видаватись вино. Саме тому важливо звертати увагу на регіон: чим холодніша батьківщина вашої пляшечки, тим кислішою вона виявиться.
  • Вміст танинів: від високого до низького. Високий рівень призведе до відчуття сухості,
  • в’язкості на язиці. Саме такі вина найчастіше подають з важкою та жирною їжею, адже вони здатні освіжити ротову порожнину.
  • Міцність: від слабкої до міцної. Визначається рівнем обертів і вказано на етикетці, вашими вподобаннями та силами:)  
  • Тільність (насиченість смаку): від легкої до сильної. Наприклад, серед білих вин – сорти Шардоне та Віоньє є більш повно смаковими в середньому, аніж Совіньон блан та Піно Гріджо. Рислінг та Альбаріньо будуть ще більш легкими. Серед червоних вин на полицях магазину ви частіше зустрінете повнотілі.

Як бачите, зорієнтуватись серед винного асортименту не так і легко. І незважаючи на те, що представники світу комунікацій зазвичай звиклі до викликів, у цій справі краще звернутись до знавців. А святкувати успішно здані проекти найкраще, звісно, келихом шампанського!

То ж саме зараз ми в Perfect PR піднімемо свої келихи – за майбутні здобутки у 2019-ому.  Аби всі співпраці в ньому були сповнені позитивних емоцій, розширювали наш досвід та світогляд і лишали по собі лише високі результати! За вас, партнери, клієнти, співробітники та друзі! Розкорковуйте скоріш свою пляшку і доєднуйтесь до нас, де б ви не були. Адже всі наші спільні успіхи та плани гідні того, аби за них випити!