Секрети комунікації від легенди українського велоспорту Ярослава Поповича

Автор статті: Ревіде Зіятдінова

Гостем нашої агенції цього тижня став Ярослав Попович – титулований український велогонщик, який виграв зокрема у змаганні «Тур де Франс» у категорії «Найкращий молодий гонщик». Розпитали Ярослава про те, як вести ефективну комунікацію, лишатись у тренді та формувати свій онлайн-портрет.

photo_2018-11-29_13-25-19

  • Діджиталізація сфери

Ще років 5-6 тому, ми робили презентації команди на телебаченні: запрошували гостей, влаштовували велике шоу. Зараз усі наші презентації проводимо у Twitter. Акаунт регулярно оновлюється свіжими публікаціями, інформацією про гонщиків. У цьому багато переваг – це менш затратно, над презентацією працює одна людина, вона може робити це навіть дистанційно.

Це дуже зручно, я можу їхати у автомобілі і за допомогою додатку дивитись онлайн як відбуваються презентації, змагання, відслідковувати де який гравець їде, з якою швидкістю і таке інше.

  • Особистий контент цікавіше

Людям цікавіше бачити щось життєве. Наприклад, коли я публікую кросівки чи спортивний інвентар – публікація набирає приблизно 100 лайків, а фотографії моєї дитини набирають у 3-5 разів більше вподобань. Тому що люди хочуть бачити, чим ми живемо, куди ходимо, що робимо впродовж дня.

  • Міжкультурна комунікація

В нашій команді – 28 гравців, 18 яких з різних країн світу. Більшість внутрішньої комунікації в нас відбувається онлайн у месенджерах. Ми створюємо численні групи та чати: з спортсменами, механіками, кухарями, лікарями, масажистами тощо. Це допомагає миттєво вирішити проблеми різного характеру і не переривати комунікацію.

  • Порада: більше контенту

Аби завжди лишатись у контакті з своєю аудиторією варто більше постити, відповідати людям на їх коментарі. Коли люди бачать, що ти з ними комунікуєш, тим більше з’являється  підписників та взаємодії. Потрібно більше розповідати про  життя, досягнення, тренування тощо.

  • Контролювати те, що публікуєш

Ми часто проводимо тренінги для наших спортсменів з інформаційної гігієни, пояснюємо, що публікувати можна, а що ні. Поведінка в соцмережах – це важлива складова, яка не може бути хаотичною та неконтрольованою. Деяка інформація конфіденційна, якусь не слід показувати на загал – потрібно завжди мати це на увазі перед публікацією тої, чи іншої світлини.